حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
ملت امام حسین (ع) شکست ندارد
فرمانده دوران دفاع مقدس:

ملت امام حسین (ع) شکست ندارد

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ملت ایران بصیرت و عزت را از امام حسین (ع) آموخته و در این مسیر هیچ‌گاه در مقابل دشمن سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سردار علی سرلک در نشست برخط بصیرتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: بعد از عملیات فتح‌المبین، حصر آبادان و دیگر عملیات بزرگ زنجیره‌ای دشمن متوجه شد در مقابل ایستادگی شیعیان علی ابن ابی‌طالب نمی‌تواند مقاومت کند؛ چون این نسل، نسل امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به فرار 350 هزار صهیونیست طی چند روز گذشته ابراز کرد: شکست رژیم غاصب محقق شده و در حال حاضر  بسیاری از مردم آن مجبورند فلسطین اشغالی را را ترک کنند و همه تلاش مسئولانشان این است که  این افراد که از کشورهای اروپایی آمده‌اند اسرائیل را ترک نکنند که برایشان شکست صد درصدی است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه چرا بعد از شهادت هنیه رژیم غاصب صهیونیستی را مورد هدف قرار ندادیم، عنوان کرد: تفکر و راهبرد مقام معظم رهبری این است که به‌ هیچ‌ عنوان کشور را وارد هیچ جنگی نکند، چون مردم سختی ‌کشیده‌اند و تأسیسات صنعتی گاز و نفت ما در حال حاضر آماده شده است.

وی تأکید کرد که می‌بایست برای انتقام گرفتن از خون شهید هنیه ابتدا شورای امنیت سازمان ملل می‌پذیرفت که به خاک کشور ما تجاوز شده است و انتقام گرفتن حق مسلم و طبیعی ایران است.

سرلک ادامه داد: رهبری بر تمامی مسائل اشرافیت کامل دارند و ایشان با مشورت مدیران سیاسی دیپلماسی و امنیتی کشور تصمیم می‌گیرند.

وی گفت: امیدواریم زمینه آتش‌بس طی روزهای آتی فراهم شود و منطقه به آرامش برسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از