حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
درپی گرفتن انتقام از خون «حاج قاسم»؛

موشک‌باران عین الاسد سیلی کوچکی بود

موشک‌باران عین الاسد سیلی کوچکی بود

حمله به پایگاه نظامی عین‌الاسد تنها سیلی کوچک بود و انتقام از خون حاج‌قاسم نبود؛ اما اقتدار جبهه مقاومت و بالندگی و جرئت آن را به رخ دشمن کشید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ پس از شهادت سردار دل‌ها در ۱۳ دی‌ماه سال ۱۳۹۸، جمهوری اسلامی ایران بر گرفتن انتقام از عاملان جنایت تأکید کرد، اما چرا ایران به طور مستقیم پایگاه نظامی آمریکا را از خاک خود مورد هدف قرارداد، به وقاحت ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا برمی‌گردد که با بی‌شرمی تمام مسئولیت این ترور را برعهده گرفت.


حمله به‌عین الاسد هیمنه آمریکا را شکست


سید محمدحسن موسویان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت دررابطه‌با ابعاد حمله به پایگاه نظامی عین الاسد گفت: بر اساس دستورالعمل قرآن باید هیمنه استکبار درهم‌شکسته شود و مهم‌ترین هدف از این حمله شکست هیمنه آمریکا در منطقه خاورمیانه بود.


این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: تا قبل از این اتفاق هیچ کشوری جرئت و توان رویارویی مستقیم با آمریکا را نداشت و چون امریکا جنایت‌کار رسماً ترور ناجوانمردانه حاج‌قاسم را برعهده گرفته بود به همین خاطر ایران اسلامی هم به‌صورت مستقیم به پایگاه نظامی این کشور حمله کرد و آنها توان پاسخگویی نداشتند.


وی همچنین خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم به برکت سیلی زده شده به آمریکا و انتقام‌جویی از خون حاج‌قاسم، محور مقاومت در فلسطین و یمن و عراق هر روز عملیاتی مانند عین الاسد را انجام داده و از هیمنه پوشالی آمریکا هیچ ترسی ندارد.


بنا به گفته موسویان امروز حتی چین و روسیه هم به برکت همین دستاورد جرئت تقابل با آمریکا را پیدا کرده و این نتیجه عمل به دستورات قرآن است.


این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رسانه‌های معاند باسیاست دروغ و فریب آمار خسارات ایجاد شده در پایگاه‌های نظامی خود را پنهان کردند، افزود: جامعه آمریکا بر مبنای اومانیسم از بیان اتفاقات رخ‌داده و کشته‌شدن سربازهای خود در پایگاه نظامی متواری است؛ اما آنچه که از تصاویر پخش شده به دست می‌آید این است که قطعاً تعداد زیادی خسارت مالی و جانی به آنها وارد شده است.


وی در نهایت خروج آمریکایی‌ها از عراق و شناسایی جاسوسان آنها در منطقه و راه‌اندازی طوفان الاقصی را نتیجه ادامه انتقام خون حاج‌قاسم دانست.


انتقام یاران حاج‌قاسم ادامه دارد


نجفعلی انتظاری نیز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» گفت: همان‌طور که حضرت آقا بعد از شهادت حاج‌قاسم سلیمانی فرمودند باید دشمن منتظر انتقام سخت بابت عمل شنیع انجام شده و ترور حاج‌قاسم سلیمانی باشد و این عملیات تنها سیلی کوچکی بود که به دشمن زده شد.


دبیر حزب مؤتلفه در استان سمنان در ادامه افزود: این عملیات اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت و نشان داد که قدرت و توان موشکی ایران تا چه حد گسترده و دقیق است.


بنا به گفته انتظاری این حمله حامل پیامی به دشمن بود که ازاین‌پس باید شب و روز منتظر انتقام یاران حاج‌قاسم باشد و دیگر خواب راحت نخواهد داشت.


انتظاری خاطرنشان کرد: حرکاتی مانند طوفان الاقصی و سایر جریانات جبهه مقاومت به‌واسطه جسارتی که ایران اسلامی به مردم منطقه داد در حال وقوع است و این کشورها ایران اسلامی را پشتوانه خود می‌دانند.


وی در نهایت اذعان داشت: ایران اسلامی بر اساس اهدافی که بر پایه آن انقلاب کرده است حمایت از مظلومین را در همه جای عالم در دستور کار خود قرار داده و از اهداف خود تاکنون ذره‌ای عقب‌نشینی نکرده است.


خروج امریکا از منطقه یعنی انتقام خون حاج قاسم


علیرضا عموزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت گفت: قطعا این حمله تنها سیلی کوچک بود و انتقام از خون حاج‌قاسم نبود؛ اما اقتدار جبهه مقاومت و بالندگی و جرئت آن را به رخ دشمن کشید.


رئیس شورای ائتلاف استان سمنان در ادامه افزود: منطقه خاورمیانه بدون آمریکا انتقام از خون حاج‌قاسم است و امروز شاهد هستیم که این موضوع در حال تحقق است و نفوذ و قدرت امریکا در بین کشورهای منطقه در حال کم‌رنگ‌شدن است.


بنا به گفته عموزاده، عربستان که در یک دوره‌ای همچون گاو شیرده برای امریکا بود، امروز آمریکا با این کشور وارد مذاکره می‌شود تا نفت آن را بخرد؛ اما عربستان نفت خود را به چین می‌فروشد و این یعنی قدرت دلار و در نهایت قدرت امریکا در منطقه در حال ازبین‌رفتن است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: امروز به برکت جریان مقاومت شاهد هستیم کشورهای کوچکی مانند یمن که از لحاظ طبقه‌بندی جز کشورهای جهان چهارم محسوب می‌شود کشتی‌های صهیونیستی را مورد هدف قرار می‌دهد و امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.


انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از