حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/13 شمسی | 2024/07/03 میلادی
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان سمنان:

نامزدهای نهایی در دامغان و گرمسار مشخص شدند

نامزدهای نهایی در دامغان و گرمسار مشخص شدند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان سمنان گفت: پس از برگزاری مجمع حوزه انتخابیه شورای ائتلاف شهرستان‌های دامغان و گرمسار گزینه‌های نهایی شورای ائتلاف در این دو شهرستان مشخص شدند.

علیرضا عموزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ از برگزاری مجمع حوزه انتخابیه  شورای ائتلاف شهرستان دامغان خبر داد و گفت: در راستای اجرای فرایند شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان، مجمع حوزه انتخابیه دامغان با حضور پنج نفر از داوطلبین راه‌یافته از مرحله اول و با حضور بیش از 100 نفر از موثرین شهرستان دامغان برگزار شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان سمنان در ادامه افزود: در این مجمع پس از اعلام برنامه‌های داوطلبان در زمان‌بندی ابلاغی، رأی‌گیری مخفی انجام و سه نفر از نامزدهای انتخاباتی به مرحله بعد راه یافتند.

بنا به گفته عموزاده؛ محسن دارابیان با ۶۲ رأی، علی ملا کاظمی با  ۵۸ رأی، و علی‌اکبر علیزاده ۴۷ با رأی راه‌یافتگان به مجمع استانی هستند.

وی همچنین از برگزاری مجمع حوزه انتخابیه شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان و ایوانکی  از مجموع 589 رأی اخذ شده به ترتیب علیرضا معینیان با 372 رأی، رضا عابدینی با 108 رأی و محمدحسن حسین‌زاده با 102 رأی به مرحله بعد راه یافتند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از