حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
رئیس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان:

بازار گوشت قرمز راکد است

بازار گوشت قرمز راکد است

رئیس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان با اشاره به شرایط فعلی قیمت گوشت در بازار گفت: افزایش قیمت‌ها بر روی تقاضا تأثیر گذاشته و فروش نیز راکد شده است.

قاسم ویژه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به وضعیت بازار گوشت و مرغ در سطح استان، گفت: روزانه میانگین۵۰ تن گوشت مرغ گرم در استان سمنان توزیع و مصرف می‌شود و با کمبود بار مواجه نیستیم.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت مرغ در استان سمنان همواره بر اساس قیمت مصوب کشوری است، افزود: اکنون قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم ۷۹ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان ادامه داد: استان سمنان در حوزه گوشت و مرغ قطب شاخص کشوری است و علاوه بر نیاز استان، تولید مازاد دارد.

ویژه با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند ۷۰۰ هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گوساله ۶۱۹ هزارتومان است، اظهار کرد: هر کیلوگرم گوشت منجمد گوساله برزیلی ۳۳۰ هزارتومان در بازار عرضه می‌شود و تاکنون قیمت‌ها تغییری نداشته است.

 وی با اشاره به شرایط فعلی قیمت گوشت در بازار گفت: افزایش قیمت‌ها بر روی تقاضا تأثیر گذاشته و فروش نیز راکد شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم نگران موجودی مرغ و گوشت قرمز و تخم‌مرغ نباشند، افزود: این اقلام به‌صورت روزانه به‌اندازه نیاز عادی در شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از