حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان:

اقدام تروریستی کرمان نشان از استیصال دشمن است

اقدام تروریستی کرمان نشان از استیصال دشمن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان گفت: اقدام تروریستی دشمن در کرمان نشان قدرت آنها نیست؛ بلکه به دلیل ناتوانی در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» گفت: سردار حاج‌قاسم سلیمانی داغ بزرگی بر دل دشمنان اسلام برجای گذاشت، چرا که دشمنان با مدیریت ملی و فراملی سردار سلیمانی نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند و دشمن این را می‌داند کشور ایران کانون مقاومت محسوب می‌شود؛ بنابراین انتقام خود را از زائران مظلوم سردار سلیمانی گرفت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: هدف اولیه دشمنان از ایجاد داعش ناامن‌کردن ایران بود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر حاج‌قاسم و مدافعان حرم به خارج از مرزها نمی‌رفتند می‌بایست در کرمانشاه و همدان با داعش به مبارزه می‌پرداختیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در جهان ایران به‌عنوان کانون مقاومت محسوب می‌شود و سر پنجه‌های کانون مقاومت سوریه، یمن حزب‌الله و عراق است، دشمن قصد داشت ابتدا سرپنجه‌ها را بشکند  و سپس به کانون مقاومت ایران دست یابد  و به همبن دلیل دشمنان ۹۰ درصد سوریه را اشغال کرده بود و در هدف بعدی دشمن قصد داشت حزب‌الله عراق، یمن و ایران را خلع سلاح کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی دیباجی افزود: حادثه تروریستی در سالگرد سردار سلیمانی مسلماً توسط تکفیری‌های داعشی جنایت‌کار صورت‌گرفته  و این جنایت آنان نشان‌دهنده شاهکار مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در برخورد با دشمنان بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با کشورهایی به مبارزه بر خواسته است که آرزو دارند ایران را همانند خرابه‌های سوریه ویران کنند.

وی ابراز کرد: رژیم صهیونیستی در ابتدای جنایات قصد داشت این عملیات تروریستی را به نام خود ثبت کند؛ اما در نهایت به‌خاطر منفور بودن خود در دنیا در این زمینه عقب‌نشینی کرده و از اقدام تکفیری‌ها ابراز خوشحالی کرد.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی ضمن اشاره به آیات قرآن تصریح کرد: دشمنان همواره در ظلمات به سر می‌برند و تشخیص راهبرد دو عمل مناسب را ندارند و با این اقدام تروریستی دوباره نام حاج‌قاسم را عاشورایی کردند و دشمن متوجه خواهد شد که این اقدامات به نفع اسلام خواهد بود و خون بر شمشیر پیروز است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تصریح کرد: این اقدام تروریستی نشان قدرت دشمنان نیست؛ بلکه به دلیل ناتوانی در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سربازان راه سردار سلیمانی به رذالت خیانت‌کاران پاسخ سختی خواهند داد.

وی تأکید کرد: باید هوشیار باشیم چرا که زمانی مأموریت تروریست‌ها در به‌شهادت‌رساندن زائران حاج‌قاسم پایان یافت بلافاصله مأموریت تروریست‌های قلم‌به‌دست جهت ایجاد تردید و دودلی در بین مردم شروع می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی اظهار کرد: افراد اخلالگر بازار ارز و سکه مأموران صهیونیست محسوب می‌شوند و این افراد وارد گام سوم عملیات خواهند شد تا بازار اقتصادی را به اغتشاش آلوده سازند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان ضمن اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان تصریح کرد: در ماه‌های پیشرو دو مناسبت مهم و اساسی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۴۰۲ مواجه هستیم که حضور میلیونی مردم پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهد بود.

وی با بیان مهم بودن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: دشمنان حضور در انتخابات اسفندماه را تبدیل به عرصه جنگ کرده‌اند و حضور در انتخابات فقط یک فرایند مشارکتی مردم در اداره کشور نیست؛ بلکه نقطه مرکزی عظمت انقلاب اسلامی قلمداد می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از