حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
شهردار سمنان خبر داد:

آغاز ساخت ورودی غربی سمنان از سال آینده

آغاز ساخت ورودی غربی سمنان از سال آینده

شهردار سمنان گفت: المان ورودی غربی سمنان 20 متر ارتفاع دارد و بودجه آن نیز برای سال آینده لحاظ شده و ساخت آن در سال 1403 شروع خواهد شد.

سید حسین موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به آمادگی شهرداری سمنان برای شروع سال جدید گفت: 100 نفر از پرسنل خدوم شهرداری از ابتدای اسفندماه کار خود را آغاز کرده‌اند و کماکان مشغول  فعالیت‌های شهری اعم از آسفالت معابر، گل‌کاری و رنگ‌آمیزی جداول و... هستند. 

شهردار سمنان در ادامه افزود: زیباسازی شهر و نورپردازی معابر و پارک‌ها و میادین در حال انجام است و در تلاش هستیم با این اقدامات زمینه حضور گردشگران و مسافران در داخل شهر سمنان فراهم شود.

بنا به گفته موسوی ساماندهی ورودی غربی شهر سمنان و مسطح‌سازی نیز در حال انجام و همچنین اتوبوس گردشگری در ورودی غربی سمنان برای گردش مسافران در داخل شهر سمنان مهیا شده است.

این مقام مسئول اذعان کرد: برج نوری و تعبیه روشنایی برای ورودی غربی سمنان انجام شده و از سوی دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری جذاب برای گردشگران در ایستگاه‌های در داخل شهر در نظر گرفته شده است.

شهردار سمنان از شروع ساخت ورودی غربی سمنان با طراحی المان مربوطه در سال آینده خبر داد و افزود: این المان 20 متر ارتفاع دارد و بودجه آن نیز برای سال آینده لحاظ شده که ساخت آن در سال 1403 شروع خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از