حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه شهرستان سرخه:

آمریکا بانی و حامی اصلی جنایات صهیونیست‌ها است

آمریکا بانی و حامی اصلی جنایات صهیونیست‌ها است

امام جمعه شهرستان سرخه گفت: هیچ تردیدی برای مردم دنیا باقی نمانده که دولت آمریکا حامی اصلی جنایات جنگی ‌رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در خطبه‌های نمازجمعه که در محل حسینیه شهدا این شهر برگزار شد، با اشاره حملات مجدد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت: متأسفانه در این روزها شاهد تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه هستیم و نکته این که در این روزهای بعد از آتش‌بس به‌شدت حملات ادامه پیدا کرده و دامنه حملات به جنوب نوار غزه هم کشیده شده است.

 

امام‌جمعه شهرستان سرخه در ادامه افزود: متأسفانه این حملات در شمال نوار غزه و در جایی که توهم وجود تونل‌های حماس وجود دارد افزایش‌یافته تا مردم این قسمت مجبور به عقب‌نشینی و مهاجرت به کشور همسایه شوند و آنها بتوانند این مناطق را به‌راحتی تصرف کنند.

 

 بنا به گفته امام‌جمعه شهرستان سرخه، در طول این چند هفته به درخواست ریاست سازمان ملل چندین بار جلسه آتش‌بس حملات به غزه برقرار شده و اکثر کشورها به انجام آتش‌بس رأی مثبت داده که تنها با رأی آمریکا وتو شد.

 

وی همچنین تصریح کرد: قانون حال حاضر رژیم غاصب و کودک‌کش قانون جنگل است که بدون توجه به دموکراسی و رأی اکثریت که در سازمان ملل وجود دارد همیشه به نفع ظالمان استفاده شده است.

 

خطیب جمعه این هفته شهر سرخه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: یکی از ابزارهایی که در فرهنگ اسلامی برای احقاق حق وجود دارد بحث بکاء و اشک است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف با اشاره به روایات از حضرت امام صادق (ع) در رابطه‌ با گریه‌های حضرت زهرا (س) افزود: این اشک منفعلانه نیست این اشک، اشک یادآوری ظلم، همراه با یادکردن و تجلیل از مظلومی که مورد ظلم واقع شده است.

 

وی در نهایت اذعان داشت: در ایام مصیبت حضرت زهرا (س) باید مراسمات با شور و شعور به بهترین وجه برگزار شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از