حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان خبر داد:

ارائه خدمات درمانی یک میلیاردی به بیماران نیازمند

ارائه خدمات درمانی یک میلیاردی به بیماران نیازمند

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از ارائه خدمات درمانی در قالب طرح کاروان سلامت به بیماران نیازمند جامع هدف به ارزش یک میلیارد ریال و ۷۰۰ میلیون ریال در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، علیرضا باغبان با اشاره به ارائه خدمات درمانی بیماران نیازمند در قالب طرح کاروان سلامت، گفت: ارائه این خدمات از محل بودجه تخصیصی سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر طی ۶ماهه اول سال جاری به ارزش بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال صورت پذیرفت.

 باغبان اشاره کرد: بیش از یک هزار و ۴۲۶ نفر از جامعه هدف با اجرای طرح کاروان سلامت در ۶ماهه اول سال جاری از این خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهره‌مند شده‌اند.

 سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان افزود: در جهت کمک حداکثری به بیماران نیازمند تلاش می‌شود علاوه بر مبالغ تخصیص‌داده‌شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، از ظرفیت خیرین و سازمان‌های مردم‌نهاد استان نیز استفاده شود.

 وی در پایان عنوان کرد: از خیرینی که تمایل به کمک به بیماران معسر و صعب‌العلاج را دارند تقاضا داریم با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه یا دفتر نمایندگی جمعیت هلال‌احمر کمک‌های خود را به این بیماران اهدا کنند.


منبع: خبرگزاری خبر آنلاین

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از