حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
در اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور؛

استان سمنان رتبه اول را کسب کرد

استان سمنان رتبه اول را کسب کرد

اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور جمعی از فعالان فضای مجازی از سراسر کشور در مجتمع 13 آبان (لانه جاسوسی سابق) برگزار و استان سمنان توانست در تولید محتوای دیجیتال رتبه نخست کشوری را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج  با حضور جمعی از فعالان فضای مجازی از سراسر کشور در مجتمع 13 آبان (لانه جاسوسی سابق) برگزار شد.

در این اختتامیه رویداد کشوری  120 تیم تخصصی و بالغ بر 600 نفر در سه بخش پویانمایی، بازی‌سازی و نرم‌افزاهای ویژه تلفن همراه به مدت سه روز از 15 الی 17 اسفندماه با یکدیگر رقابت کردند.

استان سمنان در این رقابت‌ها که با سه تیم تخصصی هدهد (زهرا عرب، نگین فیروزی، فاطمه آزاده و حامد دربندی) بلوبری (امید حدیدی، محمد شهپری و اسماعیل شعبانی خطیب) و تیم جوانه (حسین مصباح، دانیال آقایان و محمد امامی کردمحله) به صحنه رقابت با سایر تیم‌ها از سراسر کشور آمده بود در نهایت توانست در هر سه بخش رتبه نخست را کسب کند.

گفتنی است مرحله استانی این رویداد از 28 الی 30 آذر در محل پارک علم و فناروی استان سمنان با حضور 30 تیم در یک رقابت 48 ساعته در شهرستان شاهرود برگزار و نفرات برگزیده آن در اختتامیه این رویداد کشوری با سایر برگزیدگان به رقابت پرداخته و توانستند پیشتاز تولید محتوای دیجیتال در کشور شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از