حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
نماینده دامغان در مجلس:

دولت برای مقابله با فساد عزم جدی دارد

دولت برای مقابله با فساد عزم جدی دارد

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم عزم فوق‌العاده‌ای و جدی برای مبارزه با فساد و حل مشکلات موجود در سطح کشور را دارد.

علی‌اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به مبارزه با فساد اقتصادی در کشور، گفت: آیت‌الله رئیسی قبل از ریاست‌جمهوری به‌عنوان رئیس قوه قضائیه به‌صورت بسیار گسترده با مفاسد موجود مبارزه کرد.

نماینده دامغان در مجلس اظهار کرد: یکی از دوره‌های بسیار مهم و حیاتی قوه قضائیه در زمان رئیسی به‌عنوان رئیس قوه قضائیه بود و موجب شد در آن دوران با کلان سرمایه‌دارانی که غارت‌گر بوده و قدرت را برای خود حاشیه امن قرار دادند و با افراد قدرتمند مملکتی در تعامل بودند، برخورد قانونی شود.

علیزاده برمی در ادامه افزود: روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور وقت، برادر معاون اول رئیس‌جمهور، دختر یکی از وزرا، فرزندان برخی از مسئولین که خود را وارث انقلاب می‌دانستند از جمله افرادی بودند که آیت‌الله رئیسی با شجاعت کامل در مقابل فساد این افراد ایستاد و آنها را در جایگاه محاکمه قرارداد و برای آنان حکم صادر کرد.

وی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی با اختلاس‌کنندگان بزرگ که هزاران میلیارد تومان را به غارت برده بودند با برخورد قاطع آنها را مورد محاکمه قرارداد که این اقدامات عظیمش در ذهن مردم به‌یادگارمانده است.

نماینده دامغان در مجلس تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی با ورود به قوه مجریه با بازرسی و نظارت کامل بسیاری از نقاط ضعف را شناسایی کرد و با فساد به مبارزه پرداخت که همین اقدامات چشمگیر وی موجب رضایت مردم شد و با اینکه مخالفان تمام تلاش خود را بر علیه وی بکار بردند اما مردم با رأی خود وجود و حضور رئیسی را در مبارزه با فساد تثبیت کردند.

علیزاده برمی در ادامه اظهار کرد: در زمان دولتمردان سابق نه‌تنها با فساد برخورد قاطعی صورت نگرفته بود؛ بلکه برخی افراد حکمرانی در فساد را به دست گرفته بودند؛ اما در زمان رئیسی با همه مشکلات و موانع برای مبارزه با فساد اقتصادی ساماندهی بانک‌ها در رأس کار قرار گرفت.

این عضو خانه ملت با اشاره به اینکه ساماندهی بانک‌ها نشانه مبارزه با فساد است، گفت: در دولت آیت‌الله رئیسی به‌صورت متمرکز برای ساماندهی بانک‌ها اقدامات گسترده‌ای صورت‌گرفت که جلوی فساد احتمالی بانک‌ها گرفته شد.

وی در مورد قاچاق چایی، خاطرنشان کرد: افرادی که به فکر انتشار موضوع قاچاق چایی و ربط‌ دادن آن به دولت هستند همان افرادی هستند که در زمان ریاست قوه قضائیه توسط آیت‌الله رئیسی با آنان به‌خاطر فساد اقتصادی برخوردی قاطعانه صورت‌گرفته است.

نماینده مردم در مجلس افزود: این افراد با وارونه جلوه‌دادن موضوع قصد فریب افکار بر علیه دولت رئیسی را دارند و مردم باید بدانند این غارتگری مطرح شده برای سال ۱۳۹۸ بوده است که در دولت سیزدهم افشا شده است.

عضو خانه ملت در پایان اظهار امیدواری کرد که در مدت‌زمان کوتاهی افراد خطاکار و فاسد توسط دولت سیزدهم به محکمه عدل سپرده خواهد شد و حقیقت برای مردم آشکار می‌شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از