حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

اقتصاد باید مردم‌سالار شود

اقتصاد باید مردم‌سالار شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در عرصه اقتصادمقاومتی به پیروزی نمی‌رسیم مگر اینکه مردم‌سالار شده و تمام فعالین اقتصادی با یکدیگر متحد شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، سردار محمد زهرایی امروز در همایش  طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت با تأسی از انقلاب اسلامی ایران گفت: کشور ما در عرصه سیاسی به توانی دست‌یافته که هیچ قدرتی در دنیا امکان رویارویی و مقابله با ما را ندارد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه افزود: جنگ ما با استکبار جهانی موضوع تقابل حق و باطل است و هیچگاه موضع کشور ما در دفاع از مظلوم تغییر نخواهد کرد و آنها نیز از استکبار و ظلم خود دست برنخواهند داشت.

 

بنا به گفته زهرایی، می‌بایست در عرصه اقتصادی نیز امروز به جایگاهی دست یابیم و به‌قدری مقاوم شویم که سایر بلاد اسلامی از نسخه اقتصادمقاومتی ما بهره‌گیری کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به دست برتر اقتصادی در دنیا و ایجاد دولت اسلامی و سپس تمدن نوین اسلامی نیاز به مسئولین خادم و دلسوز و از جنس خادمین ملت داریم.

 

این مقام مسئول در نهایت ایجاد بسیج مردمی در عرصه اقتصادمقاومتی را لازمه کار و نیاز امروز جامعه دانست و بیان داشت: ملت ما در عرصه اقتصاد مقاومتی به پیروزی نمی‌رسد مگر اینکه مردم‌سالار شده و تمام فعالین اقتصادی با یکدیگر متحد شوند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از