حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
استاندار سمنان:

اقتصاد مقاومتی بهترین مانع آسیب‌های اجتماعی است

اقتصاد مقاومتی بهترین مانع آسیب‌های اجتماعی است

استاندار سمنان گفت: مؤلفه امنیت پایدار و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بخصوص در روستاها با اقتصادمقاومتی و ایجاد اشتغال‌ انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ سید محمدرضا هاشمی در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان با بیان اینکه تفکر انقلاب اسلامی امروز به همه جهان صادر شده است، گفت: امروز دشمن اصلی‌ترین جنگ را در حوزه اقتصادی با کشور در دست اقدام گرفته که علاج این جنگ اطاعت از فرامین رهبری و اقتصاد مقاومتی است.

 

وی در ادامه ابراز کرد: بسیج و سپاه استان همواره در حوزه‌های مختلف بخصوص در بحث محرومیت‌زدایی و اقتصادمقاومتی ورود کرده و اقدامات بسیار ارزشمندی انجام‌گرفته است.

 

 استاندار سمنان افزود: اقتصادمقاومتی و مشاغل خرد و خانگی امروز مبدأ جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و رونق خانواده‌ها بخصوص در روستاها و مناطق محروم است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در حوزه مشاغل خانگی بیش از ۵۳ درصد تسهیلات پرداخت شده و رتبه سوم کشور در حوزه رشد اقتصادی در کشور را استان سمنان در اختیار دارد بیان کرد: بیشترین تسهیلات استان در حوزه اشتغال و اقتصادمقاومتی در استان پرداخت شده است.

 

هاشمی اضافه کرد: ۱۳۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد در این استان در دولت آیت‌الله رئیسی احیا و به چرخه تولید بازگشته است.

 

وی با بیان اینکه ۱۶ معدن در دو سال گذشته به چرخه تولید وارد شده است، افزود: ۱۳۲ شرکت دانش‌بنیان در این دولت در استان تشکیل و دانشگاهیان و افراد تحصیل‌کرده در آن مشغول به کار هستند.

 

 استاندار سمنان ابراز کرد: مؤلفه امنیت پایدار و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بخصوص در روستاها با اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال‌ انجام خواهد شد.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج با رویکرد اشتغال‌زایی و توانمندسازی و مانع‌زدایی تأثیر بسزایی در رونق اقتصادی استان سمنان داشته است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از