حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیر مدرسه قرآنی دخترانه امام حسن:

المپیاد ورزشی در مدارس قرآنی برگزار شد

المپیاد ورزشی در مدارس قرآنی برگزار شد

از دیدگاه اولیا و مربیان برگزاری مراسمات ورزشی جهت نشاط، سلامت و افزایش اعتمادبه‌نفس دانش‌آموزان ضروری است.

مریم کرکه‌آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی سند تحول بنیادین و آموزش تمام ساعتی دانش‌آموزان در دستور کار مدرسه قرار دارد و در طول سال تحصیلی از طرف مدرسه برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و پرورشی برنامه‌ریزی و به لطف خدا کمک معلمان و اولیا در مدرسه برگزار می‌شود.

 
 مدیر مدرسه قرآنی دخترانه امام حسن مجتبی با اشاره به اینکه از جمله برنامه‌های شاد برنامه‌ریزی‌شده المپیاد ورزشی مدرسه است، اظهار کرد: در ابتدای شروع سال تحصیلی دانش‌آموزان علاقه‌مند و مستعد آموزش در رشته‌های تکواندو، ژیمناستیک، کاراته، اسکیت، طناب‌زنی و... شناسایی می‌شوند و برای ترغیب سایر دانش‌آموزان مدرسه در طی مدت‌زمان برنامه‌ریزی‌شده این دانش‌آموزان تحت آموزش در رشته تخصصی ورزشی قرار گرفته‌اند.

 
 کرکه آبادی در ادامه افزود: پس از هماهنگی‌های صورت‌گرفته جهت آماده‌سازی مکان برگزاری المپیاد ورزشی همه دانش‌آموزان مدرسه همراه با مادران با اشتیاق فراوان در این برنامه شاد ورزشی شرکت کردند.

 
 وی در نحوه برگزاری المپیاد ورزشی دانش‌آموزان افزود: پس از برگزاری مراسم رسمی المپیاد، با برنامه‌های ورزشی رقابت بین دانش‌آموزان، مادران و معلمان به‌صورت متنوع برگزار شد.

 
 در حاشیه برگزاری المپیاد ورزشی دانش‌آموزان دررابطه‌با کیفیت و تأثیر برنامه‌های ورزشی در سلامت روح جسم آینده‌سازان کشور اولیا ضمن تشکر از زحمات مسئولین برگزاری مراسم این گونه برنامه‌ها را جهت نشاط، سلامت و افزایش اعتمادبه‌نفس دانش‌آموزان ضروری دانستند.

 
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از