حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
استاد دانشگاه سمنان:

امروز شاهد صدور انقلاب امام خمینی هستیم

امروز شاهد صدور انقلاب امام خمینی هستیم

استاد دانشگاه سمنان گفت: امروز شاهد هستیم نهضت انقلاب اسلامی امام راحل در دنیا گسترش‌یافته و غرب در برابر آن ناتوان است.

داوود فیض در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» در خصوص تأثیر نهضت امام راحل در بیداری امروز جهان اسلام گفت: شالوده انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی است و تفکیک آن از اسلام آمریکایی ایده‌ای است که امام راحل بنیان‌گذار آن بوده است.

استاد دانشگاه سمنان در ادامه افزود: متأسفانه اسلام در برخی از کشورها هیچ آسیبی را به منافع استکبار وارد نمی‌کند و قطعاً استعمارگران مدافع چنین اسلامی هستند که برای آنها  خطر و پیامدی ندارد و در حال حاضر برخی کشورهای عربی با دیدگاه اسلام آمریکایی و حمایت‌های مالی در جنایات صهیونیست‌ها سهیم هستند.

بنا به گفته فیض، امروز شاهد هستیم حتی در قلب اروپا و امریکا افراد بصیر و بیداردل با جبهه مقاومت همراه شده و شعارهای ضد صهیونیستی سر می‌دهند و گاهی برخی شعارها محتوای فارسی دارد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم صدور انقلاب از ایران اسلامی در بستر جهان شکل‌گرفته و گسترش‌یافته است، بیان کرد: در مقابل این انقلاب صادر شده غرب و عیادی آنها درمانده شده و توان رویارویی با حامیان جبهه مقاومت را ندارند.

فیض همچنین بیان کرد که امروز دیگر غرب توان مقابله با این جریان که ایجاد شده را ندارد و این نهضت بیداری اسلامی همچنان در حال گسترش در کشورهای اروپایی و آسیایی است و آرمان‌های انقلاب در حال انتشار است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از