حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام‌جمعه موقت شاهرود:

انتخابات، آزمونی برای ملت ایران است

انتخابات، آزمونی برای ملت ایران است

امام‌جمعه موقت شاهرود گفت:انتخابات یک آزمون و امتحان برای ملت ایران است و دشمن در حال نظاره نتیجه انتخابات است و می‌بایست مراقب توطئه‌های دشمنان در این مسیر باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان شاهرود که در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شهرستان شاهرود برگزار شد، با اشاره به سخن امام موسی کاظم (ع)  گفت: انسان عاقل باید آنچه که از عهده آن برنمی‌آید رها کند و این مسئله امروز باید موردتوجه مسئولین و کاندیداهای انتخاباتی  کشور قرار گیرد و کسانی که توان انجام امور را ندارند نباید برای قبول مسئولیت وارد میدان شوند.

امام‌جمعه موقت شاهرود در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران واسطه میان امامت و ظهور منجی عالم بشریت است و در حال حاضر در شرایط بسیار سختی قرار داریم و باید در این مسیر با امید و قدرت ادامه داده و خسته نشویم.

وی همچنین ابراز کرد: انتخابات یک آزمون و امتحان برای ملت ایران است و دشمن در حال نظاره نتیجه انتخابات است و می‌بایست مراقب توطئه‌های دشمنان در این مسیر باشیم.

وی با بیان اینکه تفاوت‌هایی بین انتخاب ما و شورای نگهبان وجود دارد و باید به آن توجه کنیم؛ افزود: شورای نگهبان بر اساس قانون و ماده افراد  را  تأیید صلاحیت می‌کند و این موضوع به معنای شایستگی افراد برای انتخاب نیست و ما باید اصلح و بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی در ادامه سخنان خود به ادامه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: متأسفانه بسیاری از کشورها در برابر این جنایات ساکت هستند و قتلگاه انسان‌های بی‌گناه را تنها نظاره می‌کنند که جای تأسف برای جوامع جهانی دارد.

امام‌جمعه موقت شاهرود در نهایت ابراز کرد: در حال حاضر دو جنگ در اروپا و منطقه غرب آسیا برقرار است و نگرانی‌ها بابت تداوم جنگ‌افروزی‌ها ادامه دارد و با وجود تلاش‌ها برای خاموش‌کردن آتش جنگ اما همچنان این رژیم سفاک در حال خونریزی و اتش افروزی است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از