حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه شهرستان سرخه:

انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد

انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد

امام جمعه شهرستان سرخه گفت: داغ بزرگی با شهادت حاج قاسم بر دل امت اسلامی ایجاد شد که التیام یافتنی نیست تا اینکه انتقام اصلی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف، امام‌جمعه شهرستان سرخه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سرخه که در محل حسینیه شهدا این شهر برگزار شد با اشاره به سالگرد یوم‌الله 9 دی‌ماه گفت: 9 دی به معنی واقعی یوم‌الله است، پس از آشوب و اغتشاش کشور مردم در ۹ دی‌ماه به میدان آمدند و طومار فتنه را در هم پیچیدند و بار دیگر حماسه بزرگ خلق کردند.

وی در ادامه افزود: دلیل به‌وجودآمدن این فتنه دو تن از کسانی بودند که در انتخابات  مدعی تقلب گسترده در شمارش آرا بودند و هیچ‌وقت هم حاضر نشدند از مراجع قانون این ادعای خود را مطرح کنند چون می‌دانستند ادعای گزافی است، بااین‌حال دستگاه‌های نظارتی به وظایف خود عمل کرده و بازشماری را انجام دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف تصریح کرد: رهبری و نظام حداکثر سعه‌صدر را به خرج دادند؛ اما آنها هدف فتنه‌انگیزی داشتند که آن را بهانه قرار داده بودند، مقام معظم رهبری در طول این اتفاقات تأکید کردند که من پای  رای این مردم ایستاده‌ام این یعنی مردم را به‌عنوان صاحب اصلی نظام می‌دانستند.

 خطیب نمازجمعه این هفته شهر سرخه با اشاره به ۱۳ دی ماه و شهادت حاج قاسم سلمانی اظهار داشت: داغ بزرگی با شهادت حاج قاسم بر دل امت اسلامی ایجاد شد که التیام یافتنی نیست تا اینکه انتقام اصلی گرفته شود همانطوری که انتقام سیدالشهدا محقق نمی شود، مگر اینکه اقامه اسلام در جهان انجام شود.

بنا به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند انتقام حاج‌قاسم زمانی انجام می‌شود که منطقه از لوث وجود مستکبران و علی‌الخصوص امریکا و رژیم صهیونیستی پاک شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از