حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
در سمنان؛

هشتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه برگزار می‌شود

هشتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه برگزار می‌شود

بیست و پنجمین نشست از هشتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، با نمایش چهار فیلم کوتاه ایرانی در سالن نمایش دفتر انجمن سینمای جوانان سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، در بیست و پنجمین نشست از فصل هشتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های کوتاه داستانی "خوناب" به کارگردانی مجتبی قاسمی، "گوزن" به کارگردانی هادی بابایی‌فر، "هاجرو" به کارگردانی افشین اخلاقی و "زرد خالدار" به کارگردانی باران سرمد به نمایش درآمد.

 در این رویداد مربیان، دانش‌آموختگان، هنرجویان و علاقه‌مندان به سینمای فیلم کوتاه، پس از اکران آثار به‌نمایش‌درآمده به گفتگو نشستند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

 "خوناب" به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجتبی قاسمی تهیه و تولید شده است. در خلاصه داستان "خوناب" قاسمی آمده است: فاصله عروج تا هبوط؛ به باریکی یک انتخاب است؛ انتخابی میان خیر و شر.

 "گوزن" به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی هادی بابایی‌فر و محمود غفاری تهیه و تولید شده است. در خلاصه داستان «گوزن» بابایی‌فر آمده است: داستان پسربچه‌ای است که برای نجات جان برادر بیمارش که در آستانه مرگ قرار دارد، تصمیم می‌گیرد به مبارزه با فرشته مرگ برود.

 "هاجرو" به نویسندگی امیرمسعود سهیلی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان اخلاقی و انجمن سینمای جوانان ایران تهیه و تولید شده است. در خلاصه داستان «هاجرو» اخلاقی آمده است: داستان دختری افغانستانی است که از همه حقوق اولیه زنان منع شده؛ در اتاقش حصر شده و گل‌دوزی می‌کند تا روزی پسر جوانی به نام اَسلم به طور اتفاقی به خانه آن‌ها می‌آید و هاجرو عاشق او می‌شود و برای رسیدن به او مردد می‌شود که بماند یا برود.

 "زرد خالدار" به نویسندگی محمدرضا میقانی، کارگردانی باران سرمد و تهیه‌کنندگی محمدرضا میقانی و باران سرمد تهیه و تولید شده است. در خلاصه داستان "زرد خالدار" سرمد آمده است: خال‌هایش را می‌بیند، صدایش را می‌شنود و او را احساس می‌کند.

 پاتوق فیلم کوتاه هر هفته سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۸ در سالن نمایش دفتر انجمن سینمای جوانان سمنان برگزار می‌شود و شرکت تمامی علاقه‌مندان در آن آزاد و رایگان است.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از