حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان:

این انقلاب مردمی‌ترین انقلاب جهان معاصر است

این انقلاب مردمی‌ترین انقلاب جهان معاصر است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت:در حماسهٔ 9 دی دوباره اثبات شد این انقلاب مردمی‌ترین انقلاب جهان معاصر است که به مدد الهی و عنایت امام‌زمان (عج) و رهبری حکیمانه توانسته بحران‌های متعددی را مهار کند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس عبدالهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» گفت، در دههٔ سوم عمر بابرکت نظام مردم‌سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران، حماسهٔ نهم دی ۸۸ یکی از ایام‌الله‌ها و روزهای سرنوشت‌ساز و بزرگ انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.

 وی بیان داشت: به اعتراف سیاستمداران برجستهٔ جهان و پژوهشگران علوم سیاسی، ایران یکی از مردم‌سالارترین نظام‌های سیاسی از ابتدا تشکیل دولت‌ها تا الان محسوب می‌شود.

 عبداللهی افزود: این پدیدهٔ اجتماعی که بزرگ‌ترین انقلاب سیاسی قرن بیستم را از خودش به جهان مخابره کرد بر پایهٔ سه عنصر اندیشهٔ دینی، محوریت مذهب تشیع در جهان اسلام و رهبری نهاد مرجعیت دینی و حوزه‌های علمیه استوار هست.

 مدیرکل سازمان تبلیغات استان سمنان در ادامه بیان کرد: از خرداد ۸۸ دشمنان فتنه‌ای را با طراحی پیچیده و امنیتی و رمز «تقلب بزرگ در انتخابات» راه انداختند و بیش از نه ماه ایران عزیزمان در آتش فتنه و در گیری‌های خیابانی آن که حامیان برخی جریان‌های سیاسی و کاندیداها و همچنین عوامل نفوذی آموزش‌دیده برای جنگ‌های نامنظم شهری همراهشان بودند سوخت، آنها خسارات فراوانی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی به کشور وارد کردند.

 عبداللهی اظهار داشت: علت بروز این بحران سیاسی، امنیتی در کشور اولاً طراحی هوشمندانه و دقیق استعمارگران پیر و کهنهٔ منطقهٔ خاورمیانه و ایران اسلامی یعنی دو ابرقدرت آمریکا و انگلیس بودند.

وی بیان کرد: در کنار این عامل جریان نفوذ در دستگاه امنیتی و دولتی و عوامل متعدد حاکمیتی از جمله عدم آمادگی نیروهای نظامی، رجال سیاسی و جریان‌های فکری در روحانیت و حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های برتر کشور و بازی‌خوردن عده از مردم از روی غفلت و حتی در جاهایی از روی آگاهی، به علت تعارض داشتن با انقلاب اسلامی به خیال خام خود پیروزی را در پیشرو داشتند.

 به گفتهٔ عبداللهی در طی این نه ماه مردم ایران به‌عنوان یک ناظر هوشیار حوادث را دنبال می‌کردند، بعد از اینکه غبار فتنه با هدایت‌های مستقیم رهبر حکیم و فرزانه انقلاب متکی بر مبانی فکری امام خمینی (ره) و روشنگری بعضی از نخبگان حوزه و دانشگاه دفع شد، ملت غیور ایران به میدان آمد و توانست بساط جریان نفوذ خائنین و غافلان سیاسی داخلی و این فتنهٔ عظیم و بحران بزرگ سیاسی، امنیتی را مهار کند و حماسه‌ای بزرگ و به‌یادماندنی را رقم بزند.

وی افزود: در حماسهٔ ۹ دی دوباره اثبات شد این انقلاب مردمی‌ترین انقلاب جهان معاصر است که به مدد الهی و عنایت امام‌زمان (عج) و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و البته هوشیاری و حضور به‌موقع مردم ولایت‌مدار توانسته در این چلهٔ پر افتخار بحران‌های متعددی را مهار کند.

 حجت‌الاسلام عبداللهی در انتها اظهار کرد: این مردم سوخت اصلی انقلاب هستند و ان‌شاءالله با مدد صاحب‌الامر که خود صاحب این کشور هستند وبا قدرت پشت این نهضت خواهند بود، قله‌ها را با رفع موانع فتح خواهند کرد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از