حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

بسیج امکانات در مناطق سیل‌زده انجام شود

بسیج امکانات در مناطق سیل‌زده انجام شود

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سپاه و بسیج از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای کمک به مردم سیل‌زده استفاده خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ در پی بارندگی‌های شدید در چند روز اخیر که منجر به وقوع سیل و آب‌گرفتگی منازل و معابر در بخش کالپوش از شهرستان میامی شد؛ منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به منظور بازدید از مناطق سیل زده و پیگیری و رفع مشکلات موجود، صبح امروز در رأس هیئتی متشکل از فرمانده سپاه ناحیه میامی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، فرماندار شهرستان میامی و مدیران اجرایی به بخش کالپوش سفر کرد.

 

شوقانی در این بازدید ضمن گفتگو با مردم سیل‌زده و در جریان قرارگرفتن از مشکلات موجود، از نزدیک بر روند خدمت‌رسانی به مردم بازدید کرد.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این بازدید با اشاره به حضور بسیج و سپاه از ساعات اولیه شروع سیل در کنار مردم بخش کالپوش گفت: سپاه و بسیج از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای کمک به مردم سیل‌زده استفاده خواهند کرد.

 

وی در این بازدید با تقدیر از حضور گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در منطقه جهت خدمت‌رسانی به مردم تصریح کرد: اصلی‌ترین مأموریت سپاه و بسیج خدمت‌رسانی به مردم است.

 

شوقانی افزود: ظرفیت‌ها نباید از خسارات وارده بر مردم سیل‌زده غافل شد؛ چراکه این منطقه در بحث کشاورزی، دامداری، مسکن، جاده و... دچار خسارت‌هایی شده و باید به نحو ممکن این خسارت‌ها جبران شود.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از