حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرمانده سپاه استان سمنان خبر داد:

برگزاری ۷۷ برنامه شاخص بسیج در استان سمنان

برگزاری ۷۷ برنامه شاخص بسیج در استان سمنان

فرمانده سپاه استان سمنان از برگزاری ۹ هزار و ۱۴۲ برنامه خبر داد و افزود: بیش از ۷۷ برنامه به صورت شاخص در این ایام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، سردار منصور شوقانی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج در ارائه برنامه‌های هفته پربرکت بسیج، گفت: در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج هستیم که در این ایام استان سمنان ۷۷ عنوان برنامه شاخص استانی را در دست اجرا دارد که این برنامه‌ها در قالب ۹ هزار و ۱۴۲ فعالیت در سطح استان برگزار می‌شود.

سردار شوقانی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به شعار هفته بسیج ۱۴۰۲ با عنوان بسیج امید ملت ایران است برنامه‌های پیشرو در عرصه‌های مختلف فرهنگی، امنیتی، دفاعی، محرومیت‌زدایی، جهاد علمی، تعلیم‌وتربیت این امیدبخشی به آحاد مختلف مردم تقدیم می‌شود.

وی در ادامه به بیان برنامه‌های شاخص هفته بسیج پرداخت و افزود: برنامه رزمایش اقتدار بسیجیان در قالب گردان‌های بسیج در روز جمعه سوم آذرماه در کل استان برگزار می‌شود.

 فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان در ادامه اظهار کرد: با حضور حلقه‌های صالحین در میعادگاه‌های نمازجمعه برنامه‌های حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود.

سردار شوقانی افزود: کمک به مردم سیل‌زده بخش کالپوش که از هفته گذشته با حضور نیروهای جهادی و ستاد پشتیبانی در منطقه متمرکز است.

 فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان خاطرنشان کرد: اجرای رزمایش جهاد خدمت‌رسانی با ۹۵ سری جهیزیه جهت حمایت نوعروسان و جوانان در آستانه ازدواج است و توزیع بسته‌های معیشتی به تعداد ۳۰ هزار در قالب گروه‌های جهادی به افراد نیازمند در سطح استان ارائه می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج را اعزام یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز برای مرحله اول به راهیان نور، اجتماع بزرگ دختران حاج‌قاسم، رویداد تولید محتوای دیجیتال، اجتماع دختران سرزمین آفتاب، برنامه شکوه حیا با کنشگری حجاب و عفاف، یادواره شهدای بی‌سیمچی، برگزاری جشن بسیج دانشجویی، برنامه خانه مهر، گردهمایی شب‌شعر، برنامه به‌سوی بهشت و... را به‌عنوان عناوین برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از