حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
استاندار سمنان مطرح کرد:

بهره‌برداری از 15 پروژه در آموزش‌وپرورش استان سمنان

بهره‌برداری از 15 پروژه در آموزش‌وپرورش استان سمنان

استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۵ پروژه آموزشی و پرورشی در استان سمنان به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: در زمینه نوسازی، تجهیز و مقاوم‌سازی مدارس و راه‌اندازی مدارس جدیدالتأسیس، استان سمنان با مشارکت خیران بسیار خوب عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ سید محمدرضا هاشمی ظهر امروز در آیین ویدئوکنفرانسی بهره‌برداری از دو هزار پروژه آموزش و پرورشی در کشور با حضور رئیس‌جمهور در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: پیشاپیش فرارسیدن سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به فعالان و تلاشگران عرصه تعلیم‌وتربیت استان تبریک گفته و بابت تمام کوشش‌های صادقانه شما سپاسگزارم.

 

وی با بیان اینکه نقش آموزش‌وپرورش و تعلیم‌وتربیت در جامعه بسیار سازنده است، ادامه داد: هرچه در حوزه آموزش‌وپرورش هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری مطلوب و ضروری است.

 

استاندار سمنان تصریح کرد: در زمینه نوسازی، تجهیز و مقاوم‌سازی مدارس و راه‌اندازی مدارس جدیدالتأسیس، استان سمنان با مشارکت خیران بسیار خوب عمل کرده است.

 

هاشمی با بیان اینکه ۱۵ پروژه آموزشی و پرورشی در استان سمنان طی این آیین به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: در زمینه تولید محتوا و ارتباط‌گیری مدیران مدارس با دانش‌آموزان نیز در این استان اقدامات به‌خوبی در حال انجام است.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق تأکیدات رئیس‌جمهور در خصوص افزایش بهره‌وری در آموزش‌وپرورش و به‌ویژه در مدارس استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.

 

استاندار سمنان گفت: نهاد خانواده و آموزش‌وپرورش دو بازوی توانمند و ضروری برای تعلیم‌وتربیت نسل آینده کشور هستند که نیاز است تعامل و ارتباط این دو با یکدیگر بیش‌ازپیش تقویت شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از