حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
در شهرستان شاهرود؛

بیش از ۴ کیلو تریاک کشف شد

بیش از ۴ کیلو تریاک کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از کشف بیش از ۴ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک متهم دراین‌رابطه در عملیات مشترک پلیس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی استان سمنان، سید امیرحسین موسوی دررابطه‌با خبر کشف تریاک در شهرستان شاهرود گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی چندماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یکی از مهره‌های اصلی توزیع مواد مخدر در کشور، مشخص شد این فرد قصد دارند مقادیر زیادی تریاک را از استان تهران به استان‌های شمالی کشور منتقل کنند.

 

وی در ادامه افزود: به‌منظور جلوگیری از توزیع مواد مخدر در سطح کشور اقدامات هوشمندانه و اطلاعاتی بر روی این عناصر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر آغاز شد و پس از مسجل شدن زمان و مکان تحویل و نحوه انتقال محموله، طی هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر، تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به شناسایی خودروی قاچاقچی در محور طرود - شاهرود شده و در عملیات منسجم و غافلگیرانه هر خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

 

 موسوی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو موردنظر ۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک که در که به‌صورت ماهرانه در آن جاسازی شده بود کشف و یک نفر دستگیر که متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از