حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان سمنان:

تاریخ ایران دشمنی آمریکا را فراموش نخواهد کرد

تاریخ ایران دشمنی آمریکا را فراموش نخواهد کرد

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان سمنان گفت: تاریخ ایران دشمنی آمریکا را در حادثه طبس، تجاوز به هواپیمای مسافربری ایران، حمایت عراق در جنگ هشت ساله علیه ملت ایران و ایجاد آشوب در کشور را فراموش نخواهد کرد.

ابوالفضل منشی‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان، گفت: طی سال‌هایی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید قطعاً و یقیناً کشورهایی نمی‌خواستند این انقلاب به ثمر برسد و آمریکا به‌عنوان دشمن بارز انقلاب اسلامی از زمانی که لانه جاسوسی در ایران شناسایی شد و جاسوسی عوامل آمریکایی برملا گشت دشمنی آمریکا روزبه‌روز افزایش یافت.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان سمنان خاطرنشان کرد: آمریکا از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی براندازی نظام جمهوری اسلامی را طراحی کرده بود و تاریخ ایران دشمنی آمریکا را در حادثه طبس، تجاوز به هواپیمای مسافربری ایران و کشته‌شدن تعداد زیادی از زنان و کودکان، حمایت عراق در جنگ هشت ساله علیه ملت ایران و ایجاد آشوب در کشور را فراموش نخواهد کرد.

وی در ادامه افزود: اگر به حافظه تاریخی ملت ایران بازنگری داشته باشیم در طی این ۴۴ سال مردم ایران هیچ‌گونه خیرخواهی را از کشور آمریکا ندیده است؛ چراکه آمریکا نمی‌خواست و نمی‌خواهد ایران به ثمره و دستاوردی برسد.

منشی‌زاده خاطرنشان کرد: در هر جریان و بحرانی که در کشور ایجاد شد پشت پرده آن آمریکا و ایادی آمریکا حضوری پررنگ داشت که دست آنان نمایان شد؛ اما با حمایت خداوند، مدد امام‌زمان (عج) و رهبری امامین انقلاب توطئه‌های آمریکا در این ۴۴ سال به نتیجه نرسید و انقلاب اسلامی بیش‌ازپیش با سربلندی به راه خود ادامه داد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان تصریح کرد: باید برای جوانان یادآوری کنیم آمریکا همان کشوری است که طی این ۴۴ سال با امپراتوری دروغ از هیچ ظلمی بر علیه ایران کوتاهی نکرد و بارها مستقیم و غیرمستقیم به کشور جمهوری اسلامی ایران حمله کرد و قصد قتل سیاسی شخصیت‌های برجسته کشور را داشت و طی سال گذشته نیز با جنگ ترکیبی قصد آشوب و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشت.

وی در ادامه افزود: آمریکا در خواب خام خود بارها از بین‌رفتن انقلاب اسلامی را پیش‌بینی کرده است؛ اما انقلاب جمهوری اسلامی ایران محکم و استوار در حال پیشرفت است و نقشه‌ها و طرح‌های آمریکا در اغتشاشات ۱۴۰۱ بازهم شکست خورد.

منشی‌زاده خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کشور در حال نزدیک‌شدن به قله است و دشمنان این پیشرفت ایران را متوجه شده‌اند در این راه سختی‌هایی بوده است؛ اما ملت غیور و شهیدپرور ایران طی این سال‌ها سختی‌ها را تحمل کرده‌اند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان گفت: هیچ زمان کفر در کنار اسلام قرار نخواهد گرفت و با وعده خداوند مسلمانان جهان را خواهند گرفت و بر کل جهان حکمرانی خواهند کرد انشاالله با رهبری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرچم جمهوری اسلامی ایران به دست آقا امام‌زمان (عج) خواهد رسید و نسل امروز با چشمان خودخوار شدن تمام مستکبرین جهان را خواهد دید و حکومت عدل در کل جهان‌گسترش پیدا خواهد کرد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از