حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

تسخیر لانه جاسوسی نشان‌دهنده بیداری اسلامی بود

تسخیر لانه جاسوسی نشان‌دهنده بیداری اسلامی بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: حرکت خودجوش دانشجویان پیرو خط امام (ره) به جهت آنکه نشان‌دهنده رشد استکبارستیزی در میان آحاد جامعه بود دارای ارزش و اعتبار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس عبداللهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، در رابطه‌ با ریشه‌های حرکت تاریخی دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی گفت: این حرکت خودجوش دانشجویان پیرو خط امام (ره) که بنا به تعبیر امام راحل انقلاب دوم بود، به جهت آنکه نشان‌دهنده رشد استکبارستیزی در میان آحاد جامعه و ازاین‌رو دارای ارزش و اعتبار بود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه افزود: حضرت امام خمینی (ره) به‌عنوان یک تحلیلگر مسائل سیاسی و پژوهشگر دینی یکی از ارکان نهضت اسلامی را مبارزه با استکبار قلمداد می‌کرد که اهتمام به این موضوع سبب حفظ استقلال کشور شد و تسخیر این سفارتخانه را نیز در راستای اهداف استکبارستیزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت.


بنا به گفته حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبداللهی دانشجویان با سلایق و تفکرات مختلف، اما در عقیده و ایمان متحد با حركتی‌ خودجوش‌، مردمی‌ و غیردولتی در راستای اثبات استقلال خود و پیروی بی‌چون‌وچرا از امام راحل این اقدام را برگزیدند.


وی انگیزه دانشجویان از چنین اقدامی را مقابله با احتمال سلطهٔ مجدد آمریکا در ایران و اعتراض به جنایت‌های آنها در کشور ما که به طور مشخص‌ با كودتای ۲۸ مرداد ۳۲ آغاز شده‌ بود، دانست.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در رابطه ‌با عملکرد لانه جاسوسی ابراز داشت: سفارت آمریکا در ایران مشغول کارهای دیپلماتیک مرسوم نبود، بلکه رسماً به محلی برای جاسوسی و اقدامات اطلاعاتی - امنیتی علیه مردم ایران تبدیل شده بود و درصدد ضربه‌زدن به انقلاب نوپا بود بدین جهت مردم ایران با هوشیاری و بصیرت با این عامل نفوذ برخورد کردند.


این مقام مسئول در نهایت در رابطه ‌با اهداف حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان توضیح داد: نسل جوان و نوجوان ما با حضور خود در صحنه به جهانیان نشان خواهند داد که راه دانشجویان پیرو خط امام را دنبال کرده و ادامه‌دهنده راه آنها هستند و این موضوع را یادآوری کنند که ذات خبیث استعمارگران و جهان‌خواران تغییر نخواهد کرد و آنها همواره به دنبال تسلط بر ما هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از