حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه موقت سمنان مطرح کرد:

تعبیر نابودی اسرائیل قبل از ۲۵ سال

تعبیر نابودی اسرائیل قبل از ۲۵ سال

امام‌جمعه موقت سمنان گفت: صهیونیست‌ها و ارباب‌های آنان باید از این حمله درس بگیرند و بدانند در بی‌احترامی به مسجدالاقصی و سکوت مردم مظلوم فلسطین اگر از حد بگذرد می‌توانند قدرتی مانند اسرائیل را از پای درآورند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد امام‌جمعه موقت سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، با اشاره به حمله پیروزمندانه گروه مقاومت حماس به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: یکی از نکاتی که در قرآن کریم خداوند به آن وعده کرده و قابل توجه است پیروزی نهایی مؤمنین و ضعیف بودن مشرکین مانند لانه عنکبوت است.

امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه در حمله طوفان الاقصی برادران حماس باید از قرآن و تاریخ درس بگیریم، خاطرنشان کرد: باتوجه‌به آیات و روایات طوفان الاقصی گوشه‌ای از وعده‌های الهی در تأیید پیروزی و غلبه مؤمنین بر دشمنان است و این نشانه ضعف دشمنان و پیش‌بینی‌های نادرست لانه عنکبوت آنان می‌توان قلمداد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد افزود: صهیونیست‌ها به قدرت خود اعتماد داشتند و مدعی بودند که به همه امکانات و اطلاعات کامل نظامی می‌توانند دسترسی داشته باشند به‌طوری که برخی از همسایگان برای اینکه بتوانند از اطلاعات صهیونیست‌ها استفاده کنند با رژیم غاصب اسرائیل مدارا می‌کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اقتدار اسلامی موجب آمادگی همه‌جانبه نیروهای مسلمان می‌شود بطوری که حتی رژیم غاصب بااین‌همه ادعا نتوانسته از این آمادگی اطلاعاتی کسب کند.

امام‌جمعه موقت سمنان اظهار کرد: ناتوانی رژیم غاصب از این تحرکات به حدی ضعیف است که با موشک‌های حماس از خواب بیدار می‌شوند از این حمله نکات بسیار مهمی می‌توان دریافت کرد چرا که آنان از هوشیاری و بیداری مسلمانان غافل هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد با بیان اینکه خداوند پست‌بودن و سست بودن این رژیم را نمایان کرد گفت: امکانات نظامی گروه مقاومت حماس با رژیم منحوس اسرائیل قابل‌قیاس نمی‌باشد. چرا که با حمایت ابرقدرت‌ها صهیونیست دارای امکانات بسیار زیادی هستند اما بااین‌وجود حمله طوفان الاقصی به سرانجام می‌رسد.

وی افزود: صهیونیست‌ها و ارباب‌های آنان باید از این حمله درس بگیرند و بدانند در بی‌احترامی به مسجدالاقصی و سکوت مردم مظلوم فلسطین اگر از حد بگذرد مسلمانان می‌توانند قدرتی مانند اسرائیل را از پای درآورند.

امام‌جمعه موقت سمنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل برای ۲۵ سال آینده و عجله اسرائیل به نابودشدن قبل از این زمان افزود: طی جنایات اسرائیل و واکنش گروه مقاومت حماس فرمایشات رهبر برای نابودی اسرائیل قبل از ۲۵ سال تعبیر خواهد شد و با برداشته شدن ین غده سرطانی مسلمانان آزاد خواهند شد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از