حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/10/19 شمسی | 2025/01/08 میلادی
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن مرآت نیوز | meraatnews.com هستید؟
جایگاه برجسته قرض‌الحسنه مهر ایران در کشور
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد:

جایگاه برجسته قرض‌الحسنه مهر ایران در کشور

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان گفت: افزایش تعداد مشتریان بانک و همچنین کسب رتبه‌های برتر کشوری نشان از جایگاه برجسته قرض‌الحسنه مهر ایران در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ شهریار سکوتی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ۹۲ هزار فقره تسهیلات توسط بانک‌های استان به متقاضیان پرداخت شده که بیش از ۵۲ هزار فقره از این تسهیلات معادل ۵۶.۹۵ درصد، توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اعطا شده است.  

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون، این بانک ۵۲ هزار و ۳۹۸ فقره تسهیلات به ارزش ۲۸ هزار میلیارد ریال در بخش‌های مختلف پرداخت کرده است.  

 سکوتی با اشاره به عملکرد بانک در بخش‌های مختلف گفت: این تسهیلات در قالب طرح‌های اعتباری برای سپرده‌گذاران، وام‌های ازدواج، فرزندآوری، ضروری و طرح‌های تکلیفی به متقاضیان ارائه شده است.

 وی افزود: در سال جاری ۴۳۵ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به ارزش ۷۲۴ میلیارد ریال توسط بانک پرداخت شده است که از این تعداد، ۱۴۸ فقره تسهیلات ازدواج به ارزش ۴۹۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و ۲۸۷ فقره تسهیلات فرزندآوری به ارزش ۲۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.  

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سمنان با اشاره به تسهیلات تکلیفی تصریح کرد: طی امسال، ۴۳۱ فقره تسهیلات تکلیفی به مبلغ ۵۴۸ میلیارد ریال شامل مشاغل خانگی و طرح‌های حمایتی در استان پرداخت شده است.  

 سکوتی بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال جاری با نرخ کفایت سرمایه ۹.۵ درصد، رتبه هفتم کشور و با نرخ مطالبات غیرجاری کمتر از نیم‌درصد در جایگاه اول شبکه بانکی کشور قرار دارد که از این منظر عملکرد موفقی داشته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این بانک در استان سمنان دارای هشت شعبه و دو باجه برای ارائه خدمات به شهروندان است.

 وی افزود: دستاوردهای ملی بانک شامل عبور از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان منابع، افزایش تعداد مشتریان به بیش از ۱۹ میلیون نفر و کسب رتبه چهارم در تراکنش‌های شبکه شاپرک است که نشان‌دهنده جایگاه برجسته این بانک در نظام بانکی کشور است.  

سکوتی با اشاره به افزایش چشمگیر مشتریان و حجم بالای تراکنش‌ها، از تلاش بانک برای ارتقای زیرساخت‌ها و مهاجرت به سامانه‌های پیشرفته‌تر خبر داد و تأکید کرد که این تغییرات ممکن است موقتاً باعث اختلال در ارائه خدمات شود.  

وی ضمن عذرخواهی از مشتریان گفت: اطمینان می‌دهیم که پس از تکمیل فرایند ارتقا، خدماتی شایسته‌تر و باکیفیت‌تر ارائه خواهد شد.

منبع: روزنامه پیام سمنان

انتهای خبر/

  

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از