حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرمانده کل انتظامی کشور:

جبهه مقاومت تقویت شود

جبهه مقاومت تقویت شود

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه جبهه مقاومت باید بیش از گذشته تقویت شود، گفت: جبهه مقاومت دارای آثار و برکات فراوان در عرصه بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ نهمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت»، عصر امروز با حضور جمعی از شخصیت‌های ملی و بین‌المللی در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان در این اجلاسیه ضمن تجلیل از خدمات شایسته و ارزنده دیپلمات شهید حسین امیرعبداللهیان در عرصه بین‌المللی گفت: امیرعبداللهیان وزیر مقاومت بود و با این مقاومت توانست میدان‌داری خوبی را در منطقه از خود به نمایش بگذارد.

وی اضافه کرد: شهید دیپلمات امیرعبداللهیان به میدان دیپلماسی و انتقام سخت اعتقاد راسخ داشت و بر آن پافشاری می‌کرد.

فرمانده کل فراجا شهید امیرعبداللهیان را شهید سلیمانی دوم یاد کرد و افزود: امیرعبداللهیان یعنی قاسم سلیمانی در عرصه دیپلماسی و ما باید در همه عرصه‌ها افرادی همانند شهیدان امیرعبداللهیان و سلیمانی داشته باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: شهید امیرعبداللهیان دارای اخلاق توأم با ایمان بود و با اتکا به ایمان توانست موفقیت‌های بارزی را در عرصه بین‌المللی کسب کند. 

این مقام مسئول اظهار داشت: شهید امیرعبداللهیان به انتقام سخت و وعده صادق اعتقاد داشت و رژیم صهیونیستی و آمریکا با حضور دیپلمات‌هایی چون او رو به زوال و افول رفتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از