حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان:

جستجو و امدادرسانی به سیل‌زدگان همچنان ادامه دارد

جستجو و امدادرسانی به سیل‌زدگان همچنان ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از جستجو فرد مفقود شده و امدادرسانی به سیل‌زدگان روستاهای میامی خبر داد.

کمال طاهریان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به اینکه با تأکید مسئول قرارگاه نوسازی و بهسازی بخش کالپوش همچنان در حال جستجو برای پیداکردن خانم مفقود شده هستیم، گفت: مسئول قرارگاه نوسازی و بهسازی با کمک گروه مجهزهای هلال‌احمر به همراه مردم و تمام امکانت با استفاده از سگ‌های زنده‌یاب، امکانات پهپادی و... برای پیداکردن فرد مفقود شده در منطقه در حال جستجو هستند؛ اما متأسفانه تا این لحظه خبر امیدوارکننده‌ای از پیداشدن این فرد به دست نیامده است.

 

وی در ادامه افزود: با بررسی مشکلات زیرساختی موارد را به مدیریت بحران کشور منعکس می‌کنیم که بخشی از مشکلات مردم به‌صورت لحظه‌ای پیگیری و مرتفع شود.

 

طاهریان خاطرنشان کرد: در حوزه پاک‌سازی و بازسازی معابر، شهرداری شاهرود به کمک شهرداری معین شهر رضوان برای پاک‌سازی سازی معابر شهری، شستشو، تمیزکردن معابر و... اقدام می‌کنند تا شرایط مقداری به روال قبل برگردد و تردد اهالی از شرایط بهتری برخوردار شود.

 

وی در ادامه افزود: در جلسه‌ای که با حضور شهردار و رئیس شورای شهر شاهرود برگزار شد مقرر شد تمام امکانات لازم به محل مناطق سیل‌زده منتقل شود که این تصمیمات اجرایی شده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خاطرنشان کرد: در اداره کل عشایری، شهرداری میامی و بنیاد مسکن مقرر شد ماشین‌آلات سنگین به مناطق آسیب‌دیده منتقل شود تا عملیات پاک‌سازی معابر با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

 

طاهریان در ادامه افزود: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مکلف شدند به همراه کادر پزشکی و امکانات و تجهیزات لازم در منطقه مستقر شوند و شرایط مردم را از نظر بهداشت و سلامت بررسی کنند تا جهت خدمات پزشکی در کنار مردم آسیب ویژه باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: در تأمین آب شرب برخی روستاهای مناطق سیل‌زده با مشکل مواجه هستیم و تا رفع مشکل، آبرسانی توسط تانکرها صورت می‌گیرد که با کمک شرکت آب و فاضلاب یک‌سری از مشکلات در اسرع‌وقت مرتفع خواهد شد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از