حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
فرمانده انتظامی دامغان خبر داد:

جمع‌آوری پاتوق زیرزمینی عرضه غیرمجاز قلیان در دامغان

جمع‌آوری پاتوق زیرزمینی عرضه غیرمجاز قلیان در دامغان

فرمانده انتظامی دامغان از جمع‌آوری پاتوق زیرزمینی عرضه غیرمجاز قلیان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این ارتباط یک نفر دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت به نقل از روابط عمومی فراجای سمنان، غلامحسین عرب با اشاره به جمع‌آوری پاتوق‌های غیرمجاز، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی و فروش قلیان داخل یک واحد مسکونی در یکی از شهرک‌های شهرستان دامغان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ آزادی قرار گرفت.

 

وی افزود: در این خصوص مأموران با هماهنگی قضائی به آدرس مورد نظر مراجعه و با انجام تحقیقات میدانی مشخص شد فردی با اجاره یک ملک مسکونی نسبت به ایجاد پاتوق و عرضه قلیان و… اقدام کرده که این عمل علاوه بر مخاطره انداختن سلامت جوانان، باعث سلب آسایش مردم شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان اضافه کرد: با دستگیری فرد خاطی در این پاتوق، تعداد زیادی قلیان و تجهیزات مربوطه به همراه مدارکی دال بر فعالیت تجاری غیرمجاز در محل کشف و برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

 

عرب در پایان گفت: گرایش جوانان و نوجوانان به سمت سیگار و قلیان دروازه ورود به پدیده شوم اعتیاد است که این موضوع اکثر موارد به دور از اطلاع والدین صورت گرفته و خانواده‌ها از ارتباط فرزندان خود با این معضلات اطلاع ندارند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از