حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
به همت جهادگران انجام گرفت؛

جمع‌آوری ۵ میلیارد ریال کمک برای مردم غزه

جمع‌آوری ۵ میلیارد ریال کمک برای مردم غزه

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: از آغاز پویش جمع‌آوری کمک برای مردم مظلوم غزه تاکنون ۵ میلیارد ریال به‌صورت نقدی جمع‌آوری‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، مهدی کاشفی گفت: از آغاز پویش جمع‌آوری کمک برای مردم مظلوم غزه تاکنون ۵ میلیارد ریال به‌صورت نقدی جمع‌آوری‌شده است.


وی افزود: این کمک‌ها به همت مردم خیر و نیک‌اندیش استان سمنان اهدا شده و کار جمع‌آوری آن نیز توسط گروه‌های جهادی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان‌ها انجام شده است.


رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه پویش جمع‌آوری کمک برای مردم مظلوم غزه ادامه‌دار خواهد بود، تصریح کرد: مردم نوع‌دوست و خیر می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۵۵۷۳۹۹۸ به نام مجمع جهادی استان سمنان واریز کنند.


وی با بیان اینکه کار بسیج پای‌کار آوردن ظرفیت‌های مردمی برای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان است، اظهار داشت: بسیج پاره تن مردم، از مردم، با مردم و برای مردم است و این‌ تعریفی است که رهبر معظم انقلاب از بسیج داشته‌اند و ما نیز باید بسیج را به این نحو معرفی کنیم.


کاشفی با بیان اینکه بسیج یک مؤلفه بی‌مرز است که نتایج آن در همه عرصه‌ها دیده می‌شود، افزود: بسیج مکتبی‌ترین نیروی جهادی و پرمخاطب‌ترین نهاد است که در عرصه‌های مختلف حاضر شده و مأموریت انجام می‌دهد.


وی تصریح کرد: امروز آنچه از پیروزی‌ها در جبهه مقاومت شاهد هستیم از نور تفکر بسیج است، تفکر بسیج به معنای دفاع مستمر از مظلوم و تمام مولفه‌های بشری و انسانی و حمایت از ایثار و فداکاری است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از