حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول بسیج پیشکسوتان استان سمنان:

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ رسانه‌ای است

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ رسانه‌ای است

مسئول بسیج پیشکسوتان استان سمنان اتفاقات سال گذشته را موجب بیداری نیروهای انقلابی عنوان کرد و خواست تا با جهاد تبیین به مبارزه رسانه‌ای با دشمنان بپردازند تا از آسیب‌ها کاسته شود.

علیرضا فتحخواه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری چندین سال است که نسبت به جهاد تبیین هشدار و تأکید دارند، گفت: اگر با جهاد تبیین به‌موقع ضعف‌ها را مرتفع می‌کردیم شاهد چنین اتفاقاتی در کشور نبودیم.

مسئول بسیج پیشکسوتان استان تصریح کرد: در اتفاقات سال گذشته جوانانی که فریب دشمن را خوردند متأسفانه اهل مطالعه و کنشگری نبودند و از طرفی مسئولین نیز جهت تبیین دستاوردهای نظامی کوتاهی کرده بودند و همین امر موجب تأثیر منفی جنگ روانی رسانه‌های معاند بر روی افکار برخی افراد جامعه شد.

فتحخواه با اشاره به اینکه نسل جوان معضلات و مشکلات زمان رژیم شاهنشاهی و دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند خاطرنشان کرد: دشمن با تکنیک‌های مختلف قصد دارد افکار نوجوانان و جوانان را علیه نظام آشفته کند و اگر جوانان با مطالعه و کنشگری نسبت به‌نظام جمهوری اسلامی ایران قدم بر ندارند به دلیل عدم آگاهی پذیرای دروغ‌های دشمنان خواهند بود.

وی در ادامه اظهار کرد: اتفاقات سال گذشته موجب بیداری نیروهای انقلابی شد تا با جهاد تبیین به مبارزه رسانه‌ای با دشمنان بپردازند و از آسیب‌ها کاسته شود. اما بازهم نیاز هست در موضوعات مختلف جهاد تبیین سرلوحه اقدامات قرار گیرد تا شاهد چنین اتفاقاتی و صدماتی نباشیم.

مسئول بسیج پیشکسوتان استان سمنان در ادامه افزود: اقدامات دشمنان موجب تبدیل غفلت‌ها به بیداری و آگاهی در بین مردم شد و در مقابل اهداف دشمنان با بیان دستاوردهای ۴۴ سالهٔ نظام جمهوری اسلامی ایران موجب آگاهی جامعه به‌ویژه در قشر جوان شویم تا دشمن نتواند با دروغ افکنی در ذهن جوانان موجب یاس و ناامیدی و تغییر تفکر نسل جوان نسبت به‌نظام جمهوری اسلامی ایران شود.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از