حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران سمنان:

جوانان ایرانی آگاه و هوشیارند

جوانان ایرانی آگاه و هوشیارند

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان سمنان گفت: جوانان ایرانی، آگاه و هوشیارند، همین جوانان، پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت کردند، تحریم‌ها را دور زدند و برای کشور ایران افتخارآفرینی کردند.

معصومه کمشی‌کمر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در رابطه‌ با شکست‌های پی‌درپی دشمنان در مقابل ایران ضمن اشاره به بیداری ملت ایران گفت: شکست‌های پی‌درپی نقشه‌های آمریکا بر علیه ایران اسلامی را می‌توان به‌خاطر رهبری، اتحاد و یکپارچگی مردم ایران، ایمان و اعتقاد و غیرت دینی - سیاسی مردم ایران، استقلال کامل نظام، پیشرفت‌های علمی و عملی ایران در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و همین امر موجب شکست مفتضحانه دشمنان شد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: آمریکا به‌عنوان دشمن اصلی و همیشگی مسلمانان از هیچ ستمی بر علیه ایران کوتاهی نکرده است که تحریم‌های اقتصادی، تهاجم فرهنگی، جنگ تحمیلی، نقشهٔ شوم برنامه‌ریزی و قتل سیاسی حاج‌قاسم، تقویت بودجه رسانه‌های ضدایرانی و... از جمله این ستم‌های نابجای این کشور مدافع حقوق بشر است.

کمشی‌کمر شناخت طرح‌ها و اهداف دشمنان را رمز موفقیت ایران در تمام بحران‌ها و تهدیدات آمریکا عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران از تهدیدات علیه خود، فرصت ساخته است و فراتر از این توانسته که چالش‌های خود را منبع قدرت قرار دهد و آن‌ها را در مسیر پیروزی به کار گیرد.

وی اظهار کرد: دستاوردهای ایران در سایه بصیرت رهبری، تعهد مسئولان و اقتدار نهادهای حکومتی به‌دست‌آمده و رمز موفقیتشان این است که طرح‌های دشمن را شناسایی کرده و بر روی کار برای ناموفق گذاشتن نقشه‌ها علیه خود، متحد و هماهنگ‌اند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان خاطرنشان کرد: مردم در اغتشاشات اخیر بااراده ایستادند و به دشمن نپیوستند و همین امر سبب شکست دشمن در این حوادث شد و تمام تلاش و فریب دشمن نقش‌برآب شد و مردم به ریسمان ولایت‌فقیه، چنگ زدند و در جنگ شناختی و رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات، رهایی یافته و فاصله گرفتند.

کمشی‌کمر با اشاره به بصیرت بالای ملت ایران تصریح کرد: مردم زمانی متوجه شدند افرادی که در خیابان‌ها دست به تخریب اموال مردمی می‌زنند، معترض نیستند؛ بلکه اغتشاشگرند، صفشان را از آنان جدا کردند و این اقدام بیانگر بصیرت سیاسی مردم ایران اسلامی است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان در ادامه افزود: جوانان ایرانی، آگاه و هوشیارند، همین جوانان، پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند و هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت کردند، تحریم‌ها را دور زدند و برای کشور ایران افتخارآفرینی کردند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از