حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول بسیج رسانه استان سمنان:

جوانان بابصیرت در مقابل دشمن ایستادند

جوانان بابصیرت در مقابل دشمن ایستادند

مسئول بسیج رسانه استان سمنان گفت: دشمنان سعی کردند از احساسات و افکار خام برخی جوانان سوءاستفاده کنند؛ اما همین جوانان با بصیرت بیشتر وقتی متوجه عمق نقشه‌های دشمنان شدند در کنار ملت مقابل فتنه‌های دشمنان ایستادگی کردند.

سید محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، گفت: آمریکا در طول ۴۴ سال حیات نظام جمهوری اسلامی ایران در هر لحظه‌ای که احساس می‌کرد می‌تواند به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه‌ای وارد کند و مقاومت ملت ایران را تضعیف کند وارد عمل می‌شد.

مسئول بسیج رسانه استان سمنان تصریح کرد: در دوران قبل از انقلاب اسلامی رژیم شاهنشاهی به‌جای دفاع از ملت ایران محافظ منافع آمریکا در ایران بود و با سقوط رژیم شاهنشاهی آمریکا پایگاه خود را در ایران و منطقه از دست داد.

احمدی در ادامه افزود: آمریکا با ازدست‌دادن جایگاه خود در منطقه به فکر قوی کردن جایگاه اسرائیل در منطقه افتاد تا با خروج از منطقه رژیم غاصب اسرائیل به نمایندگی آمریکا در منطقه حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در دخالت و محدودکردن فروش نفت ایران، تشکیل لانه جاسوسی در کشور، شکست تاریخی طبس، کودتای نوژه، هشت سال دفاع مقدس و... را می‌توان از نمونه‌های بارز توطئه‌ها و دخالت‌های آمریکا بیان کرد.

مسئول بسیج رسانه استان خاطرنشان کرد: آمریکا در هر توطئه‌ای علیه ایران نه‌تنها به نتیجه‌ای نرسید و شکست خورد؛ بلکه باعث هوشیاری و بیداری هر چه بیشتر مسئولین و مردم انقلاب اسلامی ایران شد.

احمدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در ادامه اظهار کرد: دشمنان در صورت داشتن شرایط در هر زمانی که بتواند به کشور ایران صدمه‌ای وارد کند وارد عمل خواهند شد در سال گذشته نیز آمریکا با برنامه‌ریزی و جنگ ترکیبی همه‌جانبه موجب ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور شد.

وی تصریح کرد: دشمنان در آن روزها سعی کردند از احساسات و افکار خام برخی جوانان سوءاستفاده کنند؛ اما همین جوانان مانند همیشه با بصیرت بیشتر وقتی متوجه عمق نقشه‌های دشمنان شدند در کنار ملت مقابل فتنه‌های دشمنان ایستادگی کردند.

مسئول بسیج رسانه استان سمنان تصریح کرد: آمریکا علاوه بر دخالت و توطئه بر علیه ایران برای سایر ملت‌های مسلمان در سراسر جهان از جمله ملت مظلوم فلسطین موجب ظلم و جنایت است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئله اصلی ما فلسطین است و ملت ایران در حق ملت مظلوم فلسطین و غزه کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از