حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
دبیر جبهه ایستادگی سمنان:

جولان ناکارآمدها عامل حوادث سال گذشته بود

جولان ناکارآمدها عامل حوادث سال گذشته بود

دبیر جبهه ایستادگی استان سمنان گفت: نارضایتی‌های ایجاد شده در سال گذشته به عملکرد ضعیف مدیران دولت قبلی بازمی‌گردد که متأسفانه همچنان در حال ادامه روند فعالیت خود هستند.

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به حوادث رخ‌داده در کشور طی سال گذشته، گفت: فارغ از موضوع هجوم رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات سال قبل یک مبحث بسیار مهم وجود مدیران ناکارآمد از دولت گذشته در بدنه فعلی دولت انقلابی بود که موجب این حجم از نارضایتی شد.

 

دبیر جبهه ایستادگی در ادامه افزود: نارضایتی‌های ایجاد شده در سال گذشته به عملکرد ضعیف این مدیران بازمی‌گردد که متأسفانه همچنان در حال ادامه روند فعالیت خود هستند.

 

وی همچنین ابراز کرد: قطعاً حضور مدیران انقلابی و کارآمد که منافع ملی را بر منافع شخصی و گروهی ترجیح داده و دلسوز نظام اسلامی و انقلاب هستند می‌تواند کشور را نجات داده و موجب ارتقا کشور در سطوح مختلف مدیریتی شود.

 

دبیر جبهه ایستادگی استان سمنان در توصیف حوادث رخ‌داده در کشور در نتیجه بی‌تدبیری دولت گذشته، بیان کرد:  متأسفانه در نتیجه تورم و بیکاری و تحریم‌های فزاینده در کشور طی سال‌های گذشته فشارهای اجتماعی به طبقات جامعه فزونی یافته و در نتیجه جمیع این مشکلات موجب نارضایتی عمومی در کشور شد.

 

این چهره سیاسی استان درباره چگونگی خروج از این بحران، اظهار کرد: برای یافتن علت اعتراضات می‌توان به سه مؤلفه مهم شامل: مبارزه با اختلاس، فساد و فقر، توجه به مشکلات و مطالبات بر حق جوانان، حل مشکل معیشت و اشتغال و بازنگری در قانون اساسی اتکا کرد؛ چراکه ریشه این اعتراضات، نارضایتی شدید مردم از عملکرد مسئولان و ناکارآمدی آنها بوده است.

 

جعفری خاطرنشان کرد: اقتصاد، معیشت و آینده جوانان از جمله مسائل مهمی است که متأسفانه جامعه ما هیچگاه با آنها زبان مشترک نداشته است و جوان ما که آینده‌سازان این کشور هستند در هر عرصه‌ای با هزاران علامت سؤال مواجه شده‌اند؛ مسئولان اجرایی نیز نه‌تنها پاسخگوی سؤالات آنها نبوده‌اند؛ بلکه هیچگاه هم نتوانستند نیازهای اولیه آنها را برطرف سازند.

 

وی در نهایت اذعان کرد:  هر دولتی که روی کار می‌آید نقاط قوت و ضعفی دارد؛ ما توقع نداریم همه مشکلات ناگهانی حل شوند؛ اما باید مسیرها طوری اصلاح شود که همه اقشار مردم به ادامه مسیر و آینده ترغیب و امیدوار شوند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از