حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

حجاب در استان بدون دخالت امنیتی کنترل شد

حجاب در استان بدون دخالت امنیتی کنترل شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت:استان سمنان بدون اقدامات امنیتی و تنها با ارائه مدل‌های فرهنگی توانست جزو استان‌های برگزیده در سطح کشور جهت کنترل حجاب شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ احمد ریواده در جمع اصحاب رسانه باتوجه‌به اهمیت برگزاری انتخابات در سال جاری گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت، مردم‌سالاری دینی است و در این راستا برگزاری انتخابات از مهم‌ترین دستاوردهای گام اول انقلاب محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: انتخابات 25 فرایند قانونی دارد که از این تعداد 24 فرایند به صورت الکترونیکی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده  در حال اجرا است .

این مقام مسئول اظهار کرد: برای اولین‌بار ستادهای مجازی برای نامزدهای انتخاباتی پیش‌بینی‌شده  تا برای مشارکت قوی نهایت بهره‌برداری صورت گیرد و همچنین اجرای قانون شفافیت مالی نامزدها نیز اجرایی خواهد شد.

بنا به گفته ریواده ظرفیت‌های تبلیغاتی تمام دستگاه‌های اجرایی از جمله دهیاری‌ها و شهرداری‌ها احصا و بیش از 700 ظرفیت تبلیغاتی هفته گذشته در اختیار هیئت‌های اجرایی انتخاباتی جهت بهره‌برداری مناسب طی بازه تبلیغاتی قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از راه‌اندازی  4 فرکانس اختصاصی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی خبرداد و افزود: لینکهای خبری باید توسط اصحاب رسانه اطلاع رسانی شود و این شبکه های محلی در زمان انتخابات اقدام به پخش برنامه‌های انتخاباتی خواهند کرد.

 ریواده تصریح کرد: داوطلبان بعد از نوزدهم بهمن و پس از اعلام شورای نگهبان یک مرحله دیگر فرصت اعتراض دارند و در نهایت، در یکم اسفندماه اسامی نهایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی از اقدامات انجام شده در حوزه امنیتی و اجتماعی در سطح استان سمنان به کنترل وضعیت عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: در این راستا استان سمنان بدون اقدامات امنیتی و تنها با ارائه مدل‌های فرهنگی توانست جزو استان‌های برگزیده در سطح کشور شود.

این مقام مسئول همچنین از کسب رتبه اول استان سمنان در زمینه مبارزه با مواد مخدر بر اساس اعلام سازمان مبارزه با مواد مخدر خبر داد و افزود: در این راستا بیش از 600 معتاد متجاهر جمع اوری و بیش از 60 نفر به چرخه اشتغال بازگشتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از