حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

مشارکت در انتخابات موجب اقتدار کشور می‌شود

مشارکت در انتخابات موجب اقتدار کشور می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشارکت بالا در پای صندوق‌های رأی باعث ناامیدی دشمنان و تقویت جبهه مقاومت و سیاست‌های منطقه‌ای می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان استان سمنان با عنوان مجاهد شهید حسین امیرعبداللهیان و شهدای خدمت با اشاره به شهادت شهید رئیسی و همراهانش گفت: شهید رئیسی یک مکتب متعالی خدمتگراری را برای ما به میراث گذاشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: ملت ایران در بدرقه شهدای خدمت حماسه‌آفرینی کردند که این حماسه با حضور در پای صندوق‌های رأی تکمیل شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران در انتخابات زودهنگام قرار گرفتند، اظهار کرد: ملت ایران باید فردی را انتخاب کنند تا زوایای خدمت کم‌نظیر شهید جمهور را تداوم بخشد.

سلیمانی با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات هشت تیرماه، گفت: مشارکت بالا در پای صندوق‌های رأی باعث ناامیدی دشمنان و تقویت جبهه مقاومت و سیاست‌های منطقه‌ای می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات باعث بالابردن ظرفیت‌های داخلی می‌شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه نباید گول غربی‌ها را خورد، اظهار کرد: آمریکایی‌ها برای هیچ کشوری کارگشایی نکردند و دلسوز آنها نبودند.

وی افزود: غربی‌ها نگران مشارکت مردم در انتخابات هستند، آنها داروی بیماران را تحریم کردند و حال به دنبال نامیدی در جامعه‌اند.

سلیمانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مردمی‌ترین نظام است، گفت: مردم‌سالاری در جامعه حاکم است و باید دیگران را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وجود صف‌آرایی بین جبهه حق و باطل، گفت: صف‌آرایی از زمان پیامبر اکرم (ص) برای ابلاغ و هدایت مردم به دین اسلام وجود داشته است.

به گفته سلیمانی؛ یهودیان بیشترین صف‌آرایی را در طول تاریخ داشته‌اند و در مقابل اسلام ایستادند.

وی با اشاره به جنگ‌های ۲۷۰ ساله در طول تاریخ، بیان کرد: در این مدت بر مسلمانان یورش بردند که هدفشان تصرف سرزمین‌های بیت‌المقدس و فلسطین بود چرا که دروازه ورود به جهان اسلام است.

سلیمانی تصریح کرد: در جنگ‌های سه قرن به نتیجه نرسیدند و تمام انرژی آنها مصطحلک شد و بر تسلط جهان ناکام شدند.

وی با بیان اینکه همه قوانین و مقرارت به نفع دولت‌های غربی است، گفت: همه مسلمانان از سوی مجامع بین‌المللی حقوقشان نادیده گرفته می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ۲ میلیارد مسلمان در سطح جهان حق وتو ندارند و چگونه ممکن است که آمریکا که ۳۰۰ میلیون از جمعیت جهان را دارد بر همه مقرارت دنیا، حاکم است.

وی با اشاره به اینکه بشریت با پیروزی انقلاب اسلامی با مسیر جدیدی روبرو شد، بیان کرد: قدرت از غرب به شرق با محوریت آسیا در حال انتقال است.

سلیمانی افزود: چشم‌انداز ملت در گام دوم انقلاب تحقق ایران قوی است که ناظر بر تحولات بزرگ جهان است.

وی با بیان اینکه تحول جدیدی در دنیا با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و تداوم پیدا کرد، گفت: بعد از طوفان‌الاقصی و وعده صادق نیز جهان یک تصور جدیدی از آرایش‌ها و قدرت‌های تأثیرگذار را به خود اختصاص داد.

سلیمانی با بیان اینکه غربی‌ها با روش‌های جدید بر جهان تسلط دارند، اظهار کرد: غرب در تلاش است با توسل به رسانه‌ها و فضای مجازی بر مقدورات کشورها حاکم شود.

وی تصریح کرد: اذهان افکار عمومی را در فضای مجازی تسخیر کردند و به دنبال سازمان‌دهی غیرآمریکایی‌هایی هستند که آمریکایی فکر می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب درخصوص اینکه اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سطح جهان در پی کسب موفقیت‌های بزرگ است.

به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جمهوری اسلامی ایران الگوی تمدن اسلامی برای سایر کشورهاست.

وی با بیان اینکه ایران توانسته با پشت سر گذاشتن دوران سخت، مؤلفه‌های برجسته قدرت را جذب کند، افزود: جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس با تکیه بر فرهنگ عاشورا به میدان آمد و مقاومت کرد و پیروز شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت مبدأ شکل‌گیری تمدن اسلامی است، گفت: جبهه مقاومت مبدأ موفقیت‌های ملت‌های مسلمان خواهد شد و تمدن اسلامی به عنوان سرزمین‌های پیشگام و پرچم‌دار شکل خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با رهبری هوشمندانه با موفقیت در این مسیر پیش می‌رود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از