حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
بانوی کارآفرین بسیجی:

حمایت مالی مهمترین دغدغه کارآفرینان است

حمایت مالی مهمترین دغدغه کارآفرینان است

بانوی کارآفرین بسیجی گفت: تداوم کارآفرینی نیز به‌نوعی نیازمند حمایت‌های و پشتیبانی متولیان امر دارد و بنده به‌شدت به حمایت مالی از سمت مسئولین نیازمند هستم.

فاطمه کرک‌آبادی کارآفرین بسیجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به راه‌اندازی کارگاه پرورش قارچ از سال ۱۳۹۸ گفت: فعالیت خودم را از سه سال پیش با یک سالن ۲۰ تنی پرورش قارچ آغاز کردم در حال حاضر دو سالن تولید دارم و در تلاش هستم تعداد سالن‌های تولید را افزایش دهم.

 

این کارآفرین بسیجی که با علاقه و پشتکار و اراده‌ای پولادین توانسته به موفقیت دست یابد، افزود: در آغاز کار با مختصر آورده‌ای در حدود ۱۰۰ میلیون تومان وام و در سایه استفاده از تجربیات شخصی و آموزش‌های که در کار عملی در یک کارگاه تولیدی در قرچک و همچنین با استفاده از راهنمایی‌های بسیج سازندگی و کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان و استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی توانستم موفقیت‌های لازم را در این زمینه کسب و به‌نوعی مقدمات راه‌اندازی یک واحد تولیدی را ایجاد کنم که هم برای خودم و هم‌خانواده‌ام سودمند باشم.

 

این بانوی با اراده و بسیجی که در حال حاضر دو کارگر تحت پوشش کمیته امداد دارد، ابراز کرد: خوشبختانه تقاضا در بازار برای خرید قارچ بسیار مناسب و بیشتر از تولید ما است و طی سه سال فعالیت بنده در حال حاضر امکان افزایش سالن‌های تولید وجود دارد و در صورت برطرف‌شدن مشکلات مالی می‌توانم برای افراد بیشتری اشتغال ایجاد کنم.

 

وی که مادر دو فرزند نخبه است، خطاب به مسئولین تصریح کرد: البته تداوم این طرح نیز به‌نوعی نیازمند حمایت‌های و پشتیبانی متولیان امر دارد و بنده به‌شدت به حمایت مالی از سمت مسئولین و قول‌های مساعد آنها در این زمینه نیازمند هستم.

 

کرک‌آبادی که به نظر تنها تولیدکننده قارچ در استان سمنان است، بیان کرد: بسیاری از کارگاه‌های تولدی قارچ در سایر بخش‌های استان به دلیل مشکلات مالی و سایر مسائل موفق به ادامه کار نشده و به‌نوعی تعطیل شده‌اند؛ اما بنده با وجود همه مشکلات به کار خود ادامه می‌دهم و امیدوارم بتوانم برای افراد نیازمند بیشتری اشتغال ایجاد کنم.

 

این فعال حوزه اقتصادی می‌گوید: شرایط فعلی بازار کار ایجاب می‌کند با وجود کم‌بودن میزان کار دولتی و استخدامی‌های موجود، هر جوان با استفاده از ظرفیت‌های محل زندگی خود درآمدزایی برای منطقه خود ایجاد و در حد توان خود به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از