حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
بامداد امروز؛

خستگی و خواب‌آلودگی راننده حادثه آفرید

خستگی و خواب‌آلودگی راننده حادثه آفرید

خستگی و خواب‌آلودگی راننده و عدم توجه به جلو سبب بروز حادثه برای اتوبوس حامل زائران مشهد مقدس در محور سمنان - دامغان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ بامداد امروز در اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در محور دامغان – سمنان 28 مصدوم به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.

حال مصدومان وخیم نیست

پزمان قرائیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با بیان اینکه حادثه برخورد اتوبوس و کامیون در محور دامغان – سمنان منجر به مصدوم شدن 31 نفر شد، گفت: سه نفر از این مصدومان در محل و به‌صورت سرپایی درمان شده و 28 مسافر به بیمارستان کوثر سمنان جهت درمان اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ادامه افزود: البته وضعیت مصدومان نسبتاً مساعد بوده و حال هیچ‌کدام وخیم گزارش نشده؛ اما تاکنون هیچ یک از 28 مسافر از بیمارستان کوثر سمنان ترخیص نشده‌اند.

این مقام مسئول ابراز کرد: این حادثه ساعت 3:18 بامداد امروز در 30 کیلومتری سمنان رخ داده و پس از وقوع حادثه بلافاصله نیروهای امدادی و عملیاتی به محل اعزام و تمامی  28 مصدوم به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.

بنا به گفته قرائیان  برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ۱۱۵ به همراه ١۰ نیروی عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صحنه اعزام شدند.

خستگی و خواب‌آلودگی راننده علت حادثه بوده است

رئیس پلیس‌راه استان سمنان نیز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» علت حادثه را برای اتوبوس حامل زائران  مشهد مقدس به کرمانشاه خستگی و خواب‌آلودگی راننده اتوبوس و عدم توجه به جلو عنوان کرد.

گفتنی است خوشبختانه این حادثه هیچ فوتی نداشته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از