حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

خون شهدا جبهه مقاومت را قوی‌تر می‌کند

خون شهدا جبهه مقاومت را قوی‌تر می‌کند

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: خون شهدای راه مقامت از جمله شهید اسماعیل هنیه باعث می‌شود جبهه مقاومت قوی‌تر از قبل به مسیر خودش ادامه دهد.

سید محمدحسن موسویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به ترور شهید هنیه در تهران گفت: ترور شهید هنیه حادثه‌ای ناگوار بود که می‌شود این حادثه و ابعاد آن را از چند جهت مورد بررسی قرار داد و نکته حائز اهمیت خط تروری است که رهبران رژیم صهیونیستی دنبال می‌کنند.

 وی در ادامه افزود: در سال‌های اخیر ترور‌ها و جنایات بسیاری توسط رژیم اشغالگر صورت گرفته و این مسائل فقط مختص به غزه و رهبران حماس نبوده؛ بلکه حجم این جنایات به کشور‌های لبنان، سوریه و یمن رسیده و گاهی در کشورمان هم شاهد جنایات و تعرض این رژیم هستیم. 

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: رژیم کودکش خط ترور خود را به دلیل حفظ قدرت پوشالی در منطقه و امید به تضعیف جریان مقاومت دنبال می‌کند غافل از آنکه هر بار با انجام جنایات خدشه‌ای به حیثیت و آبروی خود وارد می‌کند.

موسویان با بیان اینکه شهادت و مقاومت دو نشان افتخار برای جریان مقاومت است گفت: هیچ‌گاه در خط ترور رژیم غاصب جریان مقاومت دچار تنزل نشده و در هر جایی که جنایات صورت گرفته خون شهیدان سبب شده تا جبهه مقاومت در مسیر خود مستحکم‌تر حرکت کند. 

وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب سال‌هاست که در اشتباه به سر می‌برد؛ زیرا قصد دارد با افزایش تنش در منطقه و ایجاد نا‌امنی قدرت خود را گسترش دهد؛ اما از آن جایی که مفهوم جریان مقاومت ایستادگی است با گذشت زمان و وقوع اشتباهات متعدد توسط رژیم صهیونیسم این ایستادگی از سوی جریان مقاومت سبب تضعیف رژیم اشغالگر خواهد شد و به‌مرور دچار فروپاشی می‌شود.

موسویان عنوان کرد: تجربه تاریخی انقلاب اسلامی در تلاطم‌ها و جنایات رژیم کودکش و ایستادگی در مقابل ظالمین اثبات کرده است که با شهادت یک فرمانده؛ پرچم را فرمانده دیگری برمی‌دارد و راه حق ادامه‌دار خواهد بود. 

وی تأکید کرد: با ترور و ریختن خون مردان بزرگ جبهه مقاومت قدرتمند‌تر خواهد شد و نابودی تروریست‌ها، حامیان تروریست و تروریست‌پرور‌ها تسریع خواهد شد.

موسویان اذعان کرد: این جنایت و خباثت که در دفتر ننگین رژیم صهیونیسم به ثبت رسید برای همیشه به یادگار خواهد ماند و ایران حق مشروع و قانونی برای پیگیری این جنایت در خاک مقدس خود دارد و پاسخ به این اقدام رژیم منحوس نیز قانونی و به حق خواهد بود.

اانتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از