حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان:

نسخه درمان اقتصاد بیمار کشور مشارکت مردمی است

نسخه درمان اقتصاد بیمار کشور مشارکت مردمی است

مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان گفت: اقتصاد بیمار کشور در نتیجه نسخه‌های غربی ایجاد شده و راه درمان آن توجه به مشارکت مردمی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ابراهیمی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛  ضمن تبریک و بزرگداشت برکات تقارن دو بهار ضیافت الهی و بهار طبیعت با اشاره به شعار سال مدنظر مقام معظم رهبری گفت: می‌بایست تمام مسئولان و قوای سه‌گانه و همه اشخاصی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی سمت یا مسئولیتی دارند پیرو شعار سال اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند تا مشارکت مردم در عرصه اقتصاد تحقق یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردم بیان فرموده‌اند تا اقتصاد کشور در راستای مردمی‌شدن و با نظارت و حمایت دولت قرار گیرد و مردم به‌صورت مستقیم در جهش تولید اقتصاد کشور ورود پیدا کنند.

بنا به گفته ابراهیمی‌فر، اقتصاد بیمار کشور در نتیجه نسخه‌های غربی ایجاد شده و راه درمان آن توجه به اقتصاد مقاومتی و تلاش برای تحقق مشارکت مردم باتوجه‌به اقتصاد اسلامی است.

وی همچنین تصریح کرد: برای تحقق شعار سال باید از مرحله شعار و حرف وارد میدان عمل شویم و زمینه حضور نخبگان و اساتید و صاحب‌نظران را فراهم سازیم.

ابراهیمی‌فر خاطرنشان کرد: در حال حاضر که شرایط تحریم و تورم و گرانی بر کشور غالب است می‌بایست با مشارکت مردم و بهره‌گیری از سرمایه‌های مردمی و تولید انبوه زمینه تحقق شعار سال و همچنین کاهش تورم و گرانی را فراهم سازیم.

 مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان تصریح کرد: برای مشارکت مستقیم مردم در اقتصاد دولت می‌بایست زمینه‌ها و بسترهای لازم جهت حمایت از مردم و اقتصاد کشور محیا شود تا مردم بتوانند اقتصاد کشور را در جهت پیشرفت پیش ببرند شعار سال یک ابتکار و نظر بسیار مهم و مبارکی است و ان‌شاءالله به دست ملت عزیز ایران جهش و رشد تولید در سال پیش‌رو رقم خواهد خورد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از