حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار خبر داد:

دستگیر عامل تیراندازی در ایوانکی

دستگیر عامل تیراندازی در ایوانکی

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری یکی از عاملان تیراندازی به سمت یک شهروند گرمساری در بخش ایوانکی خبر داد. ‏

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ داود آقازاده  دررابطه‌با دستگیری فرد مذکور گفت: در پی اعلام یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای بخش ایوانکی که منجر به مجروحیت شهروند گرمساری شد که باتوجه‌به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: شاکی پرونده اظهار داشت: هنگامی که داشتم از ایوانکی به سمت روستا می‌رفتم در مسیر یک خودروی ۴۰۵ با سه سرنشین نزدیک خودروی من شد و شلیک کرد، در همین حین من سراسیمه به سمت منزل خودم در روستا حرکت کردم و آنها هم در تعقیب من بودند و در مسیر نیز بارها تیراندازی کردند و در نهایت جلوی در منزلم با شلیک آنها مجروح شدم.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: باتوجه‌به شناسایی ضاربان توسط شاکی اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی محل اختفای آنها آغاز و سرانجام با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس شهرستان مخفیگاه متهم ردیف اول شناسایی و نامبرده در یک عملیات منسجم و برق‌آسا دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهم یک عدد سلاح وینچستر، سه قبضه شمشیر و دو چاقو کشف و ضبط شد افزود: متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی و اقدامات فنی و پلیسی برای دستگیری دو متهم دیگر و مشخص‌شدن انگیزه آنها همچنان ادامه دارد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از