حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
طنین فریاد خون‌خواهی مردم سمنان؛

دشمنان منتظر انتقام سخت باشند

دشمنان منتظر انتقام سخت باشند

مردم دیار دارالمرحمه با حضور پرشور در راهپیمایی استکبارستیزی خواستار انتقام سخت از عاملین این جنایت شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ امروز بار دیگر مردم دیار دارالمرحمه به صحنه آمدند تا خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کنند، نسبت به کسانی که در رذالت و پستی نسبت به ترور مردم بی‌گناه و زائران سردار دل‌ها اقدام کردند و به تصور باطل خود می‌توانند این حرکت عظیم و جریان مقاومت را متوقف کنند.

دو روز قبل حادثه تروریستی در کرمان به کشته و زخمی‌شدن مردم بی‌گناهی انجامید که برای حضور در مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی به گلزار شهدای این شهرستان آمده بودند. در این بمب‌گذاری بیش از ۸۰ نفر بنا به اعلام آمارهای رسمی به شهادت رسیدند و گروه زیادی نیز از مردم زخمی شدند. امروز به همین دلیل تجمع اعتراضی مردم استان با خروش خاصی برگزار شد.

مشت‌های گره‌کرده و فریادهای مرگ بر استکبار مردم غیور استان سمنان در جای‌جای این استان پهناور امروز طنین‌انداز شد و نشان داد که مردم این دیار از مرگ‌هراسی نداشته و با هر قطره خون شهید هزاران سرباز ولایت دیگر خواهد رویید و جریان مقاومت را ادامه خواهد داد.

مردم استان سمنان در این راهپیمایی شعارهای  سردار دل‌ها، راهت ادامه دارد و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و همچنین مرگ بر تروریسم سر دادند. در شاهرود، دامغان و گرمسار و دیگر شهرهای استان سمنان نیز راهپیمایی باشکوه مشابهی برگزار شد و مردم دیار سه هزار شهید بار دیگر نشان دادند که پشت مردم کرمان ایستاده‌اند.

حضور پیرو جوان و کوچک و بزرگ در این راهپیمایی باشکوه نکته قابل‌توجه است که نشان می‌دهد مردم ایران در هر لباس و آیینی با یکدیگر متحد و منسجم هستند و در برابر دشمن با یکدیگر همراه هستند.

مردم سمنان در انتهای راهپیمایی بیانیه‌ای را قرائت کردند که در آن خواستار انتقام سخت فرماندهان سپاه قدس و تمامی نیروهای نظامی و امنیتی به‌منظور تسلی داغ سنگینِ شهادت مظلومانه جمعی از مردم عزیز کشورمان، در سریع‌ترین زمان ممکن شدند.

گفتنی است تجمع اعتراضی به جنایت‌های تروریسم بین‌المللی و آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران اسلامی تنها منحصر به شهرهای بزرگ استان سمنان نبود؛ بلکه در بخش‌ها و همچنین روستاهای استان سمنان هم هم‌زمان با ظهر جمعه تجمعاتی برگزار شده بود.

شامگاه چهارشنبه و همچنین پنجشنبه نیز مراسم مختلفی به‌صورت خودجوش با حضور مردم در معابر اصلی شهرها و روستاهای استان سمنان برگزار شد و مردم دیار سه هزار شهید، فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند و خواستار انتقام سخت از عوامل این فاجعه انسانی شدند.

 انتهای خبر/

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از