حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان:

دشمنان نظام در حال غرق‌شدن در منجلاب هستند

دشمنان نظام در حال غرق‌شدن در منجلاب هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همانند حیوانی در منجلاب فرورفته و دست‌وپا می‌زنند؛ اما نمی‌دانند با هر تلاش تنها بیشتر در منجلاب فرورفته و غرق خواهند شد.

مرتضی عبداللهی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، ضمن عرض تسلیت ترور ناجوانمردانه زائران مزار حاج‌قاسم سلیمانی گفت: مسئول مستقیم این جنایات آمریکا و اسرائیل است و این که در پشت پرده طراحی کرده و عناصر فرومایه آنها مانند داعش این جنایات را برعهده می‌گیرند تنها نشان‌دهنده ضعف و زبونی آنها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان در ادامه افزود: گروهک‌های تروریستی مانند منافقین و داعش تنها اذناب شیطان بزرگ هستند و در رأس همه این جنایات آمریکا و اسرائیل منحوس وجود دارند.

این مقام مسئول با اشاره به هراس دشمن از نام و یاد سردار دل‌ها ابراز کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و در رأس آنها رژیم غاصب و کودک کشی صهیونیستی همانند حیوانی در منجلاب فرورفته و دست‌وپا می‌زنند؛ اما نمی‌دانند با هر تلاش تنها بیشتر در منجلاب فرورفته و غرق خواهند شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان تصریح کرد: حاج‌قاسم همواره عامل هراس دشمن و کابوس آنها بود و امروز دشمن نشان داد که از نام و یاد حاج‌قاسم که محور وحدت میان اقوام و گروه‌های مختلف است نیز هراس دارد.

بنا به گفته عبداللهی انتقام سخت از دشمنان حاج‌قاسم از همان زمان شهادت سردار دل‌ها آغاز شده و همان‌طور که حضرت آقا فرمودند اسرائیل چند سال آینده را نخواهد دید و آنها از این موضوع در هراس هستند و با اقدامات این‌چنینی به دنبال خودنمایی هستند.

وی با اشاره به ذات کودک کش رژیم صهیونیستی عنوان کرد: کشتن زنان و کودکان بی‌گناه ایرانی در این حادثه تروریستی نشان داد که این جنایات بازهم به دست یک رژیم غاصب و کودک کش رخ‌داده و آنها از کشتن افراد بی‌گناه هیچ ابایی ندارند.

این مقام مسئول با اشاره به این‌که ملت ایران با این قبیل مسائل متحدتر و منسجم‌تر از قبل با آرمان‌های انقلاب و رهبری هم‌پیمان خواهد شد، افزود: همه ما بر سر عهد و پیمان خود با حاج‌قاسم ایستاده‌ایم و تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی دست از مبارزه و تلاش برنخواهیم داشت.

 انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از