حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال سرخوردگی ایران است

دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال سرخوردگی ایران است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: دشمن قصد دارد با تحت‌الشعاع قراردادن انتخابات و حضور کم‌رنگ مردم موجبات ضعف و سرخوردگی ایران را فراهم آورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اهمیت انتخابات در ایجاد امنیت و اقتدار کشور گفت: حضور و مشارکت و حمایت مردم سبب ایجاد اقتدار برای کشور شده و این اقتدار زمینه امنیت و ثبات کشور و در مراحل بعدی پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف را فراهم می‌آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در ادامه افزود: امروز تمرکز دشمن بر روی مسئله انتخابات است، به جهت اینکه آنها به دنبال کاهش نرخ مشارکت هستند تا به دنیا نشان دهند ایران اسلامی در بین مردم خودش جایگاهی ندارد؛ اما باید بدانند مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی انتخابات را متقدارنه برگزار و دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به استقلال کشور طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: ایران اسلامی طی سال‌های پس از پیروی انقلاب  توانسته با وجود تحریم‌ها و تهدیدها مقتدرانه روی پای خود بایستد و اجازه دخالت به بیگانگان را ندهد و مردم نیز به‌خوبی این انقلاب را همراهی کردند و نگذاشتند دشمنان طمع دست‌درازی به کشور را داشته باشند و این اقتدار با حمایت مردمی ادامه خواهد یافت.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان همچنین تأکید کرد که امروز ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه به حدی از اقتدار دست‌یافته که بدون دخالت ایران هیچ اتفاقی رقم نمی‌خورد و دشمن هم این موضع را به‌خوبی درک کرده و قصد دارد با تحت‌الشعاع قراردادن انتخابات و حضور کم‌رنگ مردم موجبات ضعف و سرخوردگی ایران را فراهم آورد و مردم می‌بایست هوشیار باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از دو بعد جمهوریت و اسلامی بودن تشکیل شده و به جهت آنکه جمهوری بودن و مقبولیت کشور نیاز به همراهی مردم و مشارکت آنها دارد فلذا اگر مردم پای صندوق نیایند این مقبولیت زیر سؤال خواهد رفت و پایه‌های نظام حکومتی تضعیف خواهد شد.

وی با اشاره به  مشکلات موجود در کشور و گرانی و تورم ابراز کرد: قطعاً مشکلات و گرانی و تورم برای همگان ملموس است؛ اما نباید از انصاف بگذریم و کارها و خدمات شایسته دولت سیزدهم را برای بهبود وضعیت معیشت مردم نادیده بگیریم و بدانیم که تمام عزم و حمیت دولت سیزدهم حل مشکلات معیشتی جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: بخشی از مشکلات گرانی مربوط به باقیمانده خسارات از دولت قبلی و بدهی‌های بین المللی و بخش دیگری به تحریم‌ها برمی‌گردد که باید با صبوری و همراهی مردم این حجم از مشکلات مرتفع و گشایش حاصل شود.

وی با اشاره به کسانی که به دلیلی این مشکلات با صندوق‌های رأی قهر کرده‌اند گفت: قطعاً با عدم مشارکت مشکلی حل نخواهد شد و از سوی دیگر ارزش و اقتدار کشور بسیار فراتر از چند مشکل کوچک داخلی است و نباید این مهم قربانی گرانی و تورم شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از