حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه موقت سمنان:

دفاع مقدس روحیه خودباوری مردم را تقویت کرد

دفاع مقدس روحیه خودباوری مردم را تقویت کرد

امام جمعه موقت سمنان گفت: جنگ تحمیلی باعث شد مردم ما توانایی و قدرت خود را باور کنند و امروز به برکت دفاع مقدس و اقتدار معنوی به جایگاهی دستن نیافتنی در بین کشور های منطقه رسیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ حجت الاسلام محمد‌باقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس گفت: امروز به برکت نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقتدار حاصل شده در دفاع مقدس توانستیم به افتخار وعزت دست یابیم.

 

امام جمعه موقت سمنان در ادامه افزود: در دوران جنگ تحمیلی تمام قدرت های دنیا با یکدیگر جمع شدند تا اصل نظام اسلامی و انقلاب‌اسلامی را ریشه کن کنند و منابع ما را در اختیار بگیرند، اما به خواست خداوند و حمایت ولی‌فقیه این اتفاق رخ نداد.

 

وی همچنین تصریح کرد: در دوران جنگ نابرابر تحمیلی پیشرفته ترین سلاح ها از فرانسه و آلمان و شوروی سابق در اختیار ارتش حزب بعث عراق قرار گرفت اما در مقابل نیروهای مسلح کشور ما با کمترین امکانات اما حمایت تمام ملت و باور و اعتقاد دینی در برابر آنها ایستادند.

 

بنا به گفته امام جمعه موقت سمنان جنگ تحمیلی باعث شد مردم ما توانایی و قدرت خود را باور کنند و امروز به برکت دفاع مقدس و اقتدار معنوی به جایگاهی دستن نیافتنی در بین کشور های منطقه رسیده‌ایم.

 

حجت الاسلام عبدوس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری طی روزهای گذشته خاطر نشان کرد: برای تبیین رشادت‌های دوران دفاع مقدس نیار است که تبلیغات فرهنگی و اعتقادی گسترده ای در کشور جهت اعتلای باورهای دینی جوانان انجام گیرد.

 

امام جمعه موقت سمنان عنوان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران باعث شده دشمن به دنبال برگردان اموال و پول های بلوکه شده باشد و چاره‌ای جز تسلیم را نداشته باشد.

 

وی در نهایت با اشاره به راه اندازی فرودگاه بین المللی سمنان با تلاش های جمعی مسئولین، از مردم و ارگانهای سمنان درخواست کرد که برای تداوم پروازها از این فرودگاه همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از