حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه شهرستان گرمسار:

ذات رژیم صهیونیستی نسل‌کشی است

ذات رژیم صهیونیستی نسل‌کشی است

امام جمعه شهرستان گرمسار گفت: رژیم اشغالگر قدس همواره خود را نسبت به دیگر اقوام و ملل، نژاد برتر می‌داند و این موضوع سبب شده نسبت به وحشی‌ترین جنایات علیه ملت‌های دیگر هیچ ابایی نداشته باشد.

حجت‌الاسلام علیرضا آرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ ضمن محکوم کردن جنایات هولناک رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی گفت: کشتن غیرنظامیان از ویژگی‌های این حکومت غاصب است و طی چند روز گذشته در هر روز تعداد زیادی کودک را  به قتل رسانده  تا قتل عامی بزرگ و لکه ننگی سیاه‌تر را در کارنامه ننگین جنایات خود به ثبت برسانند.

 

حجت الاسلام آرامی تصریح کرد: اگرچه در روزهای گذشته نیز شاهد انتشار تصاویر و ویدئوهایی از برخورد خوب و انسانی رزمندگان مقاومت فلسطین با غیرنظامیان و کودکان ساکن در اراضی اشغالی بوده‌ایم و حتی برخی شهرک‌نشینان صهیونیست نیز به صراحت به این امر در قالب ویدئوها و مصاحبه‌های مختلف اذعان و اعتراف کرده اند، این در حالی است که رژیم صهیونیستی سال‌هاست در قالب حملات وحشیانه خود به نوار غزه و کرانه باختری، از هیچ جنایتی علیه زنان، کودکان و سالخوردگان فلسطینی دریغ نکردند.

 

امام جمعه شهرستان گرمسار در رابطه با علت این خوی وحشی رژیم صهیونیستی افزود:  رژیم اشغالگر قدس که در جایگاه ظالم واقعی قرار گرفته همواره، خود را نسبت به دیگر اقوام و ملل، نژاد برتر می‌داند و این موضوع سبب شده نسبت به وحشی‌ترین جنایات علیه ملت‌های دیگر هیچ ابایی نداشته باشد.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌های صهوینیستی و معاند که به دنبال تطهیر این رژیم منحوس هستند افرادی  بی‌اعتقاد و بی‌ایمان هستند، خاطرنشان کرد: دروغ‌پردازی و وارونه‌نمایی حقایق توسط رسانه‌های معاند نشان داد که تا چه اندازه آنها بی‌اعتبار هستند و اشغالگرانِ صهیونیست چه در میدان تئوری و چه عمل، از هیچ پشتوانه قابل اتکایی در نبرد با مقاومت فلسطین و مردم این کشور برخوردار نیستند.

 

بنا به گفته حجت الاسلام آرامی، رژیم اشغالگر قدس سال‌ها نشانه‌های عینی یک رژیم کودک‌کش را از خود به نمایش گذاشته و حال نشان داده که حتی کودکان ساکن در اراضی اشغالی نیز برای آن ماهیتی ابزاری دارند و با دروغ‌پردازی در مورد آن ها، به دنبال مشروعیت بخشی به کشتار کودکان و مردم بی‌دفاع غزه است. 

 

 حجت الاسلام آرامی سکوت جامعه مدعی حقوق بشر را موضوعی اسفناک دانست و افزود: در حالیکه آمریکا از تنها نقطه امید خود به طور عملی پشتیبانی می‌کند، اما حکومت‌های اسلامی هیچ حمایتی از مردم مظلوم فلسطین نداشته و تنها محکوم کردن آنها در حد حرف و شعار باقی مانده است.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از