حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان سمنان خبر داد:

ذخیره‌سازی 10 تن خرما ویژه تنظیم بازار ماه رمضان

ذخیره‌سازی 10 تن خرما ویژه تنظیم بازار ماه رمضان

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان سمنان گفت:۱۰ تن خرما نیز برای توزیع در بازارهای استان سمنان در سردخانه مرکز استان ذخیره شده تا به‌موقع توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ محمد ایران بخش از تأمین میوه موردنیاز مردم استان سمنان در شب عید خبر داد و گفت: ۱۵۰ تن سیب برای توزیع به‌صورت تنظیم بازار در سه سردخانه شاهرود، دامغان و سمنان ذخیره‌سازی شده و به‌موقع به بازار عرضه منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ تن پرتقال نیز برای استان سمنان برنامه‌ریزی‌شده که ۱۷۰ تن آن حمل، و مابقی نیز ظرف امروزوفردا به سردخانه‌های استان منتقل می‌شود، افزود: ۱۰ تن خرما نیز برای توزیع در بازارهای استان سمنان در سردخانه مرکز استان ذخیره شده تا به‌موقع توزیع شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان سمنان با بیان اینکه مشکل در زمینه تأمین اقلام اساسی موردنیاز مردم در استان وجود ندارد، ابراز کرد: کمیته راهبردی تنظیم بازار شب عید موعد عرضه میوه به‌صورت تنظیم بازار را اعلام خواهد کرد.

ایران بخش با بیان اینکه هنوز موعد مقرر برای توزیع میوه تنظیم بازار اعلام نشده است، ابراز کرد: مردم اطمینان داشته باشند که کالاهای موردنیازشان به‌اندازه کافی وجود داشته و توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه قیمت قطعی سیب و پرتقال تنظیم بازار را نیز ستاد راهبردی بازار شب عید در استانداری تعیین می‌کند و هنوز این امر مشخص نشده است، بیان کرد: طبق رایزنی‌ها مقرر شده قیمت‌ها با قیمت‌های بازار ۱۵ درصد دست‌کم تفاوت داشته باشد تا مردم بتوانند بهتر میوه موردنیازشان را خریداری کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از