حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه سرخه:

رأی‌دادن نمایش بلوغ سیاسی جامعه است

رأی‌دادن نمایش بلوغ سیاسی جامعه است

امام جمعه سرخه گفت: مشارکت و حضور در بزرگترین ماراتن سیاسی کشور نشان‌دهنده بلوغ فکری و سیاسی آحاد جامعه است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی اشرف در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات، بزرگ‌ترین رویداد سیاسی کشور گفت: حضور و شرکت در انتخابات نشانه بلوغ سیاسی یک جامعه است و قطعاً انتخاب فرد اصلح به‌عنوان سکان‌دار امور اجرایی کشور در تمام شئون زندگی ما تأثیرگذار است.

امام‌ جمعه سرخه افزود: هر رای ما در اعتلا و پیشرفت کشور تأثیرگذار است، نمی‌توان نسبت به تأثیر آن بی‌تفاوت بود، کسانی که در انتخابات علی‌الظاهر هم شرکت نمی‌کنند اما در مورد رئیس‌جمهور اظهارنظر و عقیده می‌کنند نشان‌دهنده آن است که در باطن برای همه مهم است چه کسی انتخاب شود.

وی همچنین توضیح داد: کسانی که مردد هستند می‌بایست بدانند عدم شرکت در انتخابات تنها نادیده‌گرفتن حق و فرصتی است که برای مشارکت سیاسی در کشور به آن‌ها داده شده است.

اشرف همچنین با اشاره به خدمات دولت شهید رئیسی در کشور بیان کرد: شهید رئیسی در دوران کوتاه‌مدت ریاست‌جمهوری خود اقدامات شایسته‌ای را در کشور انجام داد که می‌بایست این ریل‌گذاری برای ادامه مسیر نیز با شخصی نزدیک به منویات رهبری و شهید جمهور ادامه پیدا کند.

وی همچنین ابراز کرد: باید دقت کنیم اسیر وعده‌های پوچ دیگران نشده و کسانی که با شعارهای ظاهرفریب تنها قصد جذب آرا دارند را از کسانی که برنامه‌محور و عدالت‌خواه هستند، تفکیک کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از