حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/18 شمسی | 2024/09/08 میلادی
امام جمعه شاهرود:

رئیس‌جمهور منتخب باید مراقب اطرافیانش باشد

رئیس‌جمهور منتخب باید مراقب اطرافیانش باشد

امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور منتخب باید مواظب اطرافیان خود باشد، گفت: کسی که به تشیع توهین کرده نباید در کنار این دولت کار کند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود با بیان اینکه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی است در ۵ مرداد سال ۱۳۵۸ به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه شد، گفت: نماز جمعه حاکمیتی و مردمی است و رکن اصلی آن نیز مردم ولایت‌مدار هستند.

 امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه وحدت و انسجام و حس غیرت وطن سبب پیروزی در عملیات مرصاد شد، افزود: رأس همه شهدای عملیات مرصاد شهید صیاد شیرازی بود.

 وی با اشاره به مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری در هفته آینده، اظهار کرد: رئیس‌جمهور منتخب مردم کار خود را شروع خواهد کرد.

 امینی با تأکید بر داشتن تعامل سازنده با دولت، بیان کرد: نباید خود را انقلابی‌تر از حضرت آقا ببینیم و تنش ایجاد کنیم؛ چراکه با حکم تنفیذ رهبری دیگر نباید مخالف ولایت‌فقیه عمل کنیم.

 وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اینکه باید برای پیشرفت کشور و این انقلاب کمک کنیم، گفت: باید به دولت با هر گرایش سیاسی که هست کمک و هر زمان نیاز بود نقد و انتقاد کرد.

 امام جمعه شاهرود تصریح کرد: موفقیت رئیس‌جمهور موفقیت نظام و همه مردم جامعه است.

 امینی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور منتخب باید مواظب اطرافیان خود باشد، اظهار کرد: کسی که به تشیع توهین کرده نباید در کنار این دولت کار کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از