حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان سمنان:

مشکلات مدرسه امام خمینی مرتفع می‌شود

مشکلات مدرسه امام خمینی مرتفع می‌شود

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان سمنان گفت: باتوجه‌به قدمت مدرسه امام خمینی (ره) نمی‌توان برای نما و سایر قسمت‌ها هزینه‌ای بیشتر استفاده کنیم؛ اما مشکلات خاص را تا جای ممکن مرتفع می‌سازیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ چندی پیش در فضای مجازی برخی کانال‌های تلگرامی نقدهایی را نسبت به وضعیت مدرسه امام خمینی (ره) سمنان بیان کرده بودند که با واکنش مسئولان آموزش‌ و پرورش همراه بود و در این راستا رضا علی کرد مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان سمنان در این‌ خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

رضا علی کرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در رابطه‌ با میزان تجهیزات و امکانات مدرسه امام خمینی (رحمه‌الله) شهرستان سمنان گفت: قدمت مدرسه امام خمینی (ره) به بیش از ۷۰ سال رسیده و طبیعی است دارای مشکلاتی جهت پیگیری و رفع باشد که در سال ۱۴۰۲ جهت رفع مشکل گرمایشی مدرسه سه کولر در داخل کلاس‌ها نصب شده و در حال استفاده است.

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان سمنان اظهار کرد: کولرها از نوع ۷ هزار بوده که مشکل گرمایشی تمام فضای سالن نمازخانه و کلاس‌ها را مرتفع می‌سازد و دو کلاسی که فاقد کولر کشی است، منابع آن تأمین شده و طی روزهای آینده مشکل برطرف خواهد شد.

وی در رابطه‌ با مشکل سرویس‌های بهداشتی مدرسه اظهار کرد: تعمیرات لازم برای سرویس‌های بهداشتی انجام شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد و در سال گذشته به‌ صورت کامل مشکل ایزوگام مدرسه رفع شده است.

کرد در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه‌ به قدمت مدرسه امام خمینی (ره) این مدرسه جزو مدارس تخریبی محسوب می‌شود و نمی‌توان برای نما و سایر قسمت‌ها هزینه‌ای بیشتر استفاده کنیم؛ اما مشکلات خاص را تا جایی که توانستیم مرتفع خواهیم کرد.

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان سمنان اظهار کرد: مدرسه امام خمینی (ره) در فصل سرما از سیستم گرمایشی مناسب برخوردار بوده و در این زمینه مشکل خاصی نداشته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از